Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Cbs – Secretary di PT Ernst & Young Indonesia

Gambar PT Ernst & Young Indonesia Posisi CBS - Secretary
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis loker dengan sistem untuk posisi CBS - Secretary di tempat usaha PT Ernst & Young Indonesia untuk domisili Jakarta Raya serta sekitarnya.

Kemampuan yang kami inginkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sekretaris serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Ernst & Young Indonesia
Posisi Cbs - Secretary
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan
Spesialisasi Dibutuhkan Sekretaris, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your unique voice and perspective to help EY become even better, too. Join us and build an exceptional experience for yourself, and a better working world for all.

Responsibilities:

  • Diary management i.e coordinate and manage diaries inclusive of internal and external clients meetings (virtual or physical), establish manageable timeframes, and coordinate follow up actions.

  • Phone management, i.e screen calls, priorities and delegate when necessary, maintain phone coverage for team, ensure clear and concise messages are taken.

  • Handle incoming and outgoing phone calls.

  • Provide travel and event management support

  • Provide support to engagement team with regards to administration matters (e.g. prepare proposal, presentation, engagement letter, invoice, report delivery, etc.)

  • Prepare both business and personal expense and ensuring all the supporting documents attached and make copy of all the submitted expenses for follow up.

  • Perform filing management. This includes but not limited to maintaining confidential records and filing of reports, correspondence, statistics and related material for ease of retrieval.

  • Other secretarial / Administration duties defined by superiors.
     

 Requirements:

  • Minimum Diploma degree from secretarial or office administration academy with minimum GPA of 3.0 (out of 4.0)

  • 1-2 year of experience in a secretarial/administration position and preferably experienced in assisting expatriates or working for a multinational company

  • Familiar with secretarial tasks

  • Good computer skills (MS Office)

  • Able to handle multiple tasks at one time with tight deadlines

  • Good interpersonal and verbal communication skills

  • Good English, both spoken and written

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat EY, Gedung Indonesia Stock Exchange, Jl. Jendral Sudirman Kav. 52-53, RT.5/RW.3, Senayan, Kec. Kby. Baru, Kota Jakarta Selatan, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 12190, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

EY is a global leader in Assurance, Tax, Transaction Advisory Services and Advisory. The insights and quality services we deliver help build trust and confidence in the capital markets and in economies the world over. We develop outstanding leaders who team to deliver on our promises to all of our stakeholders. In so doing, we play a critical role in building a better working world for our people, for our clients and for our communities.

Info Perusahaan

  • Industri: Perbankan/Pelayanan Keuangan
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Tip, Asuransi kesehatan, Parkir, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta