Lowongan Kerja Jakarta Barat Posisi Call Center Asst. Manager – Leasing di RGF HR Agent Indonesia

Gambar RGF HR Agent Indonesia Posisi Call Center Asst. Manager - Leasing (A-100620)
  • Loker diposting 6 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis loker dengan sistem full time untuk posisi Call Center Asst. Manager - Leasing (A-100620) di perusahaan RGF HR Agent Indonesia untuk kota/kab Jakarta Barat atau sekitarnya.

Skill yang PT kami inginkan ialah Pelayanan & Layanan Pelanggan serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Kami memberikan persyaratan yang perusahaan kami butuhkan adalah minimum Sarjana (S1). Yang merupakan peraturan yang PT kami berikan.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 10.000.000 - Rp 18.000.000.

Info Loker

Perusahaan RGF HR Agent Indonesia
Posisi Call Center Asst. Manager - Leasing
Tempat Jakarta Barat
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Pelanggan, Pelayanan
Gaji Min Rp. 10.000.000
Gaji Max Rp. 18.000.000

About The Company:

  • The working venue is in Jakarta Barat.
  • Our client is a Japanese Leasing company. Currently, they are looking for Call Center Asst. Manager.

Job Responsibilities:

  • Controlling daily call center operations (email responses from related departments, customer satisfaction, logbook) to create a harmonious working climate.
  • Analyzing customer satisfaction data results by links sent to customers and reporting to Management and presenting reports at monthly meetings.
  • Carry out follow-up actions related to the results of customer satisfaction feedback to the person in charge of the relevant department and ensure that the person in charge of the department has contacted customers regarding operational complaints.
  • Follow up with customers to ensure that the person in charge of the relevant department has contacted the customer regarding the complaint/input submitted.
  • Maintain good cooperation between other departments to achieve the company’s vision & mission by directing call center staff to coordinate and communicate customer requests to the person in charge of the relevant department.
  • Analyzing employee performance on the Call Center team as reference material for improving future performance.
  • Other related tasks as assigned.

Job Requirements:

  • Bachelors degree any major.
  • At least having total 6 years work experience include 2 years as call center leader.
  • Strong understanding of required end-to-end operations including call center environment and service operations.
  • Computer literacy is essential, especially in MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook. etc.
  • Excellent writing and verbal communication skills in English is a must.
  • Able to create and maintain all call center member work schedule.

[Only CV in English will be processed]

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Jakarta Barat
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

RGF isstands for RECRUIT GLOBALFAMILY, a global brand of Japan’s largest recruiting and information service company, Recruit Holdings co., Ltd.

We created this brand of our commitment to take on a new challenge to leverage on Recruit Group’s more over 50 years of industry experience and business network in Japan, to provide new opportunities to our clients across the region.

RGF HR AGENT takes charge of RGF’s business entity in general recruitment services. We provide total human resource services to clients at every stage of staff placement, such as evaluation, remuneration, and staff training. At the same time, we assist job-seekers in various ways to find the right job according to their individual preferences and experiences. Besides our services to assist full time staff recruitment, we also offer a range of support services for RPO (Recruitment Process Outsourcing) and contract base/temporary recruitment needs.

Our Company’s status as the Japan #1 market share holder in human resource, temporary staffing, and job advertisement field makes it possible for us to provide high quality total human resource management services not only in Japan but across the region.

We just open our RGF HR AGENT Brand in Indonesia on 1st May, 2013 and will continue and expand the business for the future.

Please visit us for more job opportunities :

https://ww.rgf-hragent.asia/en/indonesia

—————————————————————————————————————————–

Kami menghimbau agar Anda berhati-hati saat melamarpekerjaan dengan selalu memastikan iklan lowongan tersebut sesuai dengan profil perusahaannya.

Waspadalah jika Anda menemukan hal-hal di bawah ini :

  • RGF HR Agent Indonesia tidak pernah memungut biaya apapun dalam proses rekrutmen
  • RGF HR Agent Indonesiatidak pernah bekerja sama dengan travel agent / biro perjalanan tertentu dalam prosesrekrutmen.
  • Apabila Anda diminta untuk membayar sejumlah uang dalam bentuk pembayaran tiket pesawat dan hotel atauakomodasi lainnya agar diabaikan.
  • Apabila ada Panggilan wawancara di lokasi yang tidak sesuai dengan iklan yang tertera pada iklan lowongan.
  • Jangan memberikan data pribadi atau data keuangan Anda kepada siapapun.

—————————————————————————————————————————–

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 9 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat