Lowongan Kerja Manado Posisi Branch Manager Manado di PT Brinks Solutions Indonesia

Gambar PT Brinks Solutions Indonesia Posisi Branch Manager Manado
  • Loker diposting 1 bulan yang lalu

Lowongan pekerjaan ini telah di perbaharui 3 minggu yang lalu, kemungkinan karena perusahaan masih membutuhkan posisi yang diperlukan.

Perusahaan kami telah merilis loker dengan sistem kontrak untuk posisi Branch Manager Manado di perusahaan PT Brinks Solutions Indonesia untuk kota/kab Manado & Sulawesi Utara dan sekitarnya.

Pengalaman yang kita butuhkan ialah Perbankan – Ritel/Cabang (Perbankan & Layanan Finansial) serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang khusus terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Brinks Solutions Indonesia
Posisi Branch Manager - Manado
Tempat Manado
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Perbankan – Ritel/Cabang (Perbankan & Layanan Finansial)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

The candidate in this position will be responsible for overseeing the efficient and profitable operation of all branch activities. In addition to reporting all financial and operations information to company management, this candidate is responsible for hiring, training, and dismissing any employees at the branch.

Responsibilities

  • Maintain financial responsibility for all expenses, wages, and asset management
  • Identify operational deficiencies and implement plans for improvement
  • Create and maintain a weekly report on operations and sales at the branch
  • Hire and train all employees of the branch

Branch Manager at Brinks Manado will lead Operations, Sales and Administration Team and responsible for all matter and process, including several sub-branches, under Branch Manado.

  • Strong communication skill (spoken and written) in English
  • Excellent interpersonal skills, able to work with multiple stakeholders in a complex and dynamic environment
  • Good leader, influencer & negotiator. High-achiever person.
  • Min. Bachelor Degree, preferably from Industrial Engineering and at least 5 (five) years of proven career track in logistics and supply chain, program management, with Cash Management background being a plus
  • Minimum of 2 years of Management or Senior Supervisory experience.
  • Have strong competencies in detail process & numbers
  • Proactive and open-minded, with superior analytical thinking and problem solving skills, enjoy taking up challenges and developing creative solutions.
  • Experience hiring and training individuals
  • Willing to be placed at any branch of PT. Brinks Solutions Indonesia in the future.
  • Since we also encourage internal movement, Branch Manager enthusiast applicant from other branches also welcome to apply. Our branches:
    • SUMATRA: Batam, Lampung, Medan, Pekanbaru
    • JAWA: Bandung, Bogor, Cirebon, Klaten, Purwokerto, Semarang, Surabaya
    • OUTER: Bali, Balikpapan, Makassar, Manado

Alamat Lengkap

Provinsi Sulawesi Utara
Kota Manado
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Brinks Solutions Indonesia a leading provider of integrated cash management solutions, has a vacancy for a Cash Processing Centre Manager based at our operations in Jakarta Selatan.The main purpose of this key role is to effectively manage and oversee the total operations of all cash-related activities. To ensure alignment of contractual obligations to customers and drive implementation company’s cash processing procedures in the most cost-effective and efficient manner possible. To continually review and improve cash operations profitability. The successful incumbent is a self-starter with a proven track record in maintaining company policy, adopting best practices, and is able to exercise sound judgment in the pursuit of the achievement of the goals of the organization, and understanding the role which Cash Processing plays within a successful business unit. The incumbent will be expected to be results-driven and to live the values of the organization.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 29 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Bisnis (contoh: Kemeja), 24 Hours / 7 Days
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Sulawesi Utara