Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Associate Vice President Global Payment Solution Account Manager Client di Company Confidential

Gambar Company Confidential Posisi Associate Vice President Global Payment Solution Account Manager Client
  • Loker diposting 3 minggu yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Associate Vice President Global Payment Solution Account Manager Client di tempat usaha Company Confidential untuk daerah Jakarta Raya dan sekitarnya.

Kemampuan yang perusahaan kami inginkan adalah Manajemen Akun & Relasi (Penjualan) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan Company Confidential
Posisi Associate Vice President Global Payment Solution Account Manager Client
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen Akun & Relasi (Penjualan)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000
Job ID: 241218

Location: Jakarta, Indonesia

Area of interest: Wholesale

Job type: Permanent – Full Time

Work style: Hybrid Working

Opening date: 22-Aug-2024

Closing date: 04-Sep-2024

Job Advert Details

Some Careers Shine Brighter Than Others.


If you’re looking for a role that will help you stand out at HSBC, take a look at how you can fulfil your potential.

Global Payments Solutions is made up of almost 10,000 people, across more than 60 countries. The business is uniquely positioned to help clients make payments across borders, across currencies and regulations, quickly and cost effectively with dedicated in country and regional support. Our expertise in this area is repeatedly recognized by the industry’s most prominent publications and associations with numerous global, regional and country awards.


We are currently seeking an experienced professional to join this team for the role Associate Vice President Global Payment Solution Account Manager Client Management


Principal Responsibilities:


In this role you will manage set of Client portfolios which focuses in handling complex queries, driving cash management relationship post sales process; ensuring revenue committed being realized in a timely manner, grow and penetrate existing wallet-share through proactive relationship management and cross-sell new products and/or services. Stringent portfolio and revenue will be key aspects to manage.

Qualifications


Requirements:


  • Hold a minimum bachelor degree from reputable university
  • Minimum 5 years’ experience in banking industry; preferably with experience in Cash Management or Global Transaction Banking
  • Demonstrate proactive relationship and sound understanding of the market
  • Possess business development, sales, and client service skills will be an advantage
  • Have a good knowledge in reporting and analytical reasoning skills
  • Fluency in MS office applications
  • Excellent command of English and Bahasa, both written and verbal
  • Team Player with good interpersonal skill
  • Demonstrate ability to interact, communicate and negotiate effectively at all levels and across all functions

You’ll achieve more at HSBC


HSBC is committed to building a culture where all employees are valued, respected and opinions count. We take pride in providing a workplace that fosters continuous professional development, flexible working and opportunities to grow within an inclusive and diverse environment.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Kami adalah perusahaan di bidang Frozen Food yang sedang berkembang pesat di Jawa Timur. Kami memberikan kesempatan kepada para profesional muda untuk bergabung dan membangun karir bersama kami.

Info Perusahaan

  • Industri: Makanan & Minuman/Katering/Restoran
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 21 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Bisnis (contoh: Kemeja)
  • Lokasi: Dukuh Kupang
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta