Lowongan Kerja Surabaya Posisi Assistant Manager, Freight Forwarding Operations di Hudson Global Resources ( HQ )

Gambar Hudson Global Resources ( HQ ) Posisi Assistant Manager, Freight Forwarding Operations
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Butuh cepat!! loker dengan sistem full time untuk posisi Assistant Manager, Freight Forwarding Operations di kantor Hudson Global Resources ( HQ ) untuk kota/kab Surabaya serta sekitarnya.

Kemampuan yang perusaahan butuhkan adalah Pelayanan & Logistik/Rantai Pasokan serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan Hudson Global Resources ( HQ )
Posisi Assistant Manager, Freight Forwarding Operations
Tempat Surabaya
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Logistik/Rantai Pasokan, Pelayanan
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Assistant Manager, Freight Forwarding Operations

This newly established role can be based in the following locations – Surabaya, Medan, and Semarang.

Responsibilities:

  • Managing and overseeing all aspects of ocean and air freight operations.
  • Forming and supervising a freight team responsible for import, export, customs, trucking, and billing.
  • Supervising agencies in neighbouring countries.
  • Handling general warehousing and hub inquiries.
  • Establishing and overseeing land-side capabilities for handling project cargo.
  • Coordinating with overseas offices and agents within the network.
  • Ensuring the availability of adequate resources, including skilled manpower and equipment, to meet daily operational needs.
  • Defining key performance indicators for the department and monitoring performance against operational objectives.
  • Facilitating efficient communication and relationships between stakeholders, cargo agents, shipping lines, authorities, and logistics operations to maintain strong and professional customer relations and ensure the logistics hub meets productivity targets.
  • Providing high-level customer relations and services while ensuring compliance with company policies and procedures.

Requirements

  • 10 years of experience in freight forwarding operations
  • Prior experience in team management is a must
  • The candidate will need to be PPJK certified
  • Exposure in establishing freight forwarding and logistics operations and processes.
  • Flexibility to work in a startup environment and manage ambiguity.
  • A demonstrated ability to cultivate positive relationships with both internal and external team members and stakeholders.
  • Excellent interpersonal and organizational skills, with the capability to collaborate across various departments and hierarchical levels.
  • Strong drive, analytical skills, attention to detail, and a hands-on approach.
  • Advanced proficiency in MS Excel.

Due to the anticipated overwhelming responses, we regret that only successfully shortlisted applicants will be contacted.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Surabaya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Hudson is a talent solutions company with expertise in leadership, specialized recruitment and talent management.

Our Singapore office specializes in recruiting mid-to-senior level positions across Accounting & Finance, Financial Services, Human Resources, Technology and Sales & Marketing.

To find the right talent for your team or to explore opportunities, please visit hudson.sg.

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • No. Registrasi: 199501238M
  • No. EA : 18S9265
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 7 hari
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur