Lowongan Kerja Surabaya Posisi Air Logistics Customer Care Specialists di PT Naku Freight Indonesia

Gambar PT Naku Freight Indonesia Posisi Air Logistics Customer Care Specialists
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Air Logistics Customer Care Specialists di kantor PT Naku Freight Indonesia untuk kota/kab Surabaya dan sekitarnya.

Skill yang PT kami butuhkan adalah Layanan Kesehatan & Praktisi/Asisten Medis serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan kami tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Naku Freight Indonesia
Posisi Air Logistics Customer Care Specialists
Tempat Surabaya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Kesehatan, Praktisi/Asisten Medis
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
Are you a Customer Care Expert focused on Air Logistics? Would you want to work for one of the most important Logistics Company of the world? Your Role
You will support customers by providing helpful information, answering queries, + responding to complaints and feedback. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features. Your Responsibilities

  • To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with Field Sales and the Operational Care Center (OCC). 
  • To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through daily interactions, regular care visits + pro-actively advising + consulting to ensure customer satisfaction.  
  • To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding leeway in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.  
  • To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order. 
  • To  collaborate  with  Finance  +  Revenue  Care  Center  (RCC)  to  adjust  credit  limits  based  on  daily  business development + coordinate measures in case of challenges. 
  • To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes. 
  • To create, review + refine customer reports. 
  • To ensure delivery against all financial targets + strategic objectives.  

Your Skills and Experiences

  • Strong  focus  on  customer  +  stakeholder relationships
  • Strong  time  management skill
  • Knowledge across our operations
  • Excellent communication skill
  • Ability to converse in Bahasa Indonesia and English
  • Min 3 years experience in related field

About Kuehne+Nagel

With over 80,000 employees at some 1,300 locations in over 100 countries, the Kuehne+Nagel Group is one of the world’s leading logistics companies.

As an employer, Kuehne+Nagel stands for equal opportunity and we are committed to diversity in our teams with regard to people with disabilities. We believe that you can make a valuable contribution to Kuehne+Nagel and look forward to receiving your application.

CONTACT

Hera Setyowati

**************@kuehne-nagel.com

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Surabaya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

The company’s wide range of services consists of international sea- and airfreight, contract logistics, supply chain management solutions as well as oil & gas logistics and project management. Operating from the eleven locations listed below, Kuehne + Nagel is well positioned to be your logistics partner.

Kuehne + Nagel Indonesia, established in 1987, offers integrated logistics services to domestic and international clientele

Info Perusahaan

  • Industri: Transportasi/Logistik
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Formil (contoh: Kemeja + Dasi)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur