Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Administration-secretary di PT Vistra International Expansion Indonesia

Gambar PT Vistra International Expansion Indonesia Posisi Administration-Secretary
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Administration-Secretary di perusahaan PT Vistra International Expansion Indonesia untuk kota/kab Jakarta Selatan serta sekitarnya.

Pengalaman yang kami inginkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sekretaris serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Adapun persyaratan yang PT kami inginkan ialah minimum Sertifikat Professional, D3 (Diploma), D4 (Diploma) & Sarjana (S1). Menurut dari ketentuan yang usaha kami berikan.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup lumayan tergantung dari pengalaman pekerja. Minimum upah yang kami tawarkan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua dapat berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Vistra International Expansion Indonesia
Posisi Administration-secretary
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sarjana (S1), Sertifikat Professional
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sekretaris, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

BUILD YOUR OWN CAREER IN THE WORLD!

We are a reputable multinational company presents in 46 jurisdiction throughout the Americas, Asia Pacific, Europe and the Middle East with more than 5000 employees is seeking for an excellent Administration-Secretary to join our team in Indonesia. This position shall open your career opportunity worldwide and offers a good working environment.

Job Description:

  • Primarily assisting the Directors with organizational, financial and personal administration on a daily basis;
  • Work with the Directors to manage calendar and schedule (board meetings, conferences, client visits) including coordinating Director’s global and domestic travel itineraries;
  • Lead short-term projects and initiatives as requested by the Director;
  • Prioritize and manage multiple projects simultaneously and follow through on issues in a timely manner
  • Organize and arrange venues for all other meetings requested by the Director;
  • Manage Petty Cash of the Company
  • Responsible for office general affairs including but not limited to internal parking, bouquet, procuring office supplies;
  • Arranging business trip for booking tickets and hotels;
  • Responsible for incoming and outgoing documents;

Requirements:

  • Candidate must possess at least a Diploma from Secretary Academy or Bachelor’s Degree in all fields;
  • Required language(s): English, Bahasa Indonesia
  • At least 2 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Good communication Skill
  • Able to work independently
  • Quick to adapt, self starter, dynamic and pay attention to details;

JOB TITLE: Senior Assistant, Administration

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Ranked among the top three independent global corporate service providers, Vistra Group is a versatile group of professionals, providing a uniquely broad range of services and solutions. Our capabilities span across international expansion to trust, fiduciary and fund administration services.

We employ over 500 professionals across 46 Jurisdictions throughout the Americas, Asia Pacific, Europe and the Middle East

We welcome enthusiastic applicants with the maturity and communication skills to ensure the smooth running of Vistra’s operation.

At Vistra, relationships with our clients are the foundation of our business.

Website: https://ww.vistra.com/

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 12 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), BPJS, Private Insurance
  • Lokasi: Sudirman
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta