Lowongan Kerja Karawang Posisi Admin Coordinator – Branch Operation di PT Moladin Digital Indonesia

Gambar PT Moladin Digital Indonesia Posisi Admin Coordinator - Branch Operation (Karawang)
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Dibutuhkan. lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Admin Coordinator - Branch Operation (Karawang) di kantor PT Moladin Digital Indonesia untuk daerah Karawang & Jawa Barat dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusahaan kami inginkan ialah Entri Data & Pengolahan Kata (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Moladin Digital Indonesia
Posisi Admin Coordinator - Branch Operation
Tempat Karawang
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Entri Data & Pengolahan Kata (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description & requirements

Description

  • Responsible for delivering a high-quality data entry process for loan applications and document uploads into the system.
  • Coordinate with various individuals such as surveyors, credit analysts, branch managers, and marketing teams to support operations.
  • Review loan applications to ensure data and document completeness, meeting target SLA times.
  • Safeguard all loan documents according to standard operating procedures and provide requested documents promptly for audits.
  • Safely store collateral documents temporarily at the branch before transferring them to the Head Office.
  • Act as a customer service representative at the branch, liaising with the Head Office’s customer experience team to address customer issues and questions.
  • Responsible for day-to-day branch operations processing, including generating reports and reconciling payments and costs.
  • Ensure all contracts, payment information, and welcome packs are sent to customers promptly.

Requirements

  • At least a Bachelor’s Degree from a reputable university with an excellent GPA, preferably in accounting, finance, economics, or business administration.
  • Proficient in Microsoft Office, including Word and Excel, with advanced knowledge of functions such as PIVOT and VLOOKUP.
  • Demonstrated experience in managing large data sets.
  • Meticulous attention to detail and adherence to given procedures.
  • Strong communication skills and ability to effectively communicate process recommendations in operational areas.

Skills

  • Microsoft Office
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • Data Management
  • Attention to Detail
  • Communication Skills

Culture

At Moladin Digital Indonesia, we are collaborative, balanced, energetic, fast paced and innovative.

Benefits and perks of working with us include:

Compensation: Competitive salaries
Family benefits: Paid maternity / paternity leave
Lifestyle: Casual dress code
Welfare: Employee discounts

About the company

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Karawang
Alamat M5X2+PXR Pt moladin digital indonesia, Jl. Niaga Raya, Mekarmukti, Kec. Cikarang Utara, Kabupaten Bekasi, Jawa Barat 17530, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Moladin is a leading omnichannel used car dealer in Indonesia that empowers agents and micro-dealers by using technology to simplify the transaction process and enable a better customer experience. Moladin has unleashed the entrepreneurial spirit of its rapidly growing network of more than 15,00 agents and dealers by creating a full-stack digital automotive platform and providing best-in-class training, assistance and support. Moladin has partnered with all the top financing companies in Indonesia to ensure a seamless car purchase experience across 115 cities. Established in 2017, Moladin’s mission is to be a positive driving force in the physical and social mobility of all the people it touches.

Info Perusahaan

  • Industri: Automobil/Mesin Tambahan Automotif/Kendaraan
  • Ukuran Perusahaan: 1001 - 2000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 24 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos), Birthday Leave
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat