Lowongan Kerja Bekasi Posisi Accounts Executive Cum Admin di PT. Willow Makmur Indonesia

Gambar PT. Willow Makmur Indonesia Posisi Accounts Executive cum Admin
  • Loker diposting 9 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Accounts Executive cum Admin di perusahaan PT. Willow Makmur Indonesia untuk daerah Bekasi & Jawa Barat atau sekitarnya.

Kemampuan yang usaha kami inginkan adalah Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang khusus terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari kemampuan pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 5.100.000 - Rp 6.100.000.

Info Loker

Perusahaan PT. Willow Makmur Indonesia
Posisi Accounts Executive Cum Admin
Tempat Bekasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 5.075.000
Gaji Max Rp. 6.075.000

Responsibilities:

  • Assist in the preparation of monthly management accounts.
  • Data entry of purchase invoices and journal entries into the accounting system and ensuring all records are in proper order.
  • Assist in clearance of goods importation matters.
  • Responsible for monthly reconciliation of bank statements and inventories records.
  • Assisting in the purchasing  and on-line banking payment function.
  • Prepare monthly statement of account to customers.
  • Prepare monthly claims for staffs. 
  • Involve in stock count.
  • Assisting in HR duties to including recording of leaves, attendance and etc.
  • Act as a back up to Sales Admin Executive in preparation of invoices and DOs.
  • Perform admin related duties and ad-hoc duties.

Requirements:

  • Relevant Diploma or Degree holder is preferred.
  • Good interpersonal skills.
  • Independent and able to multi-task.
  • Related working experience in a trading company is an added advantage.
  • Strong verbal and written communicator.
  • Proficiency in Microsoft Office and accounting system, experience in SQL Accounting software is an added advantage.
  • Good negotiation and problem-solving skills.
  • Good in taking instructions well.

Attributes:

  • Assertive: goal-oriented, decisive, never give up attitude
  • Proactive : responsible, self-initiative and motivated to get things done 
  • An eye for detail: attentive to small details to ensure accuracy of task, documents and records
  • Amiable: patient, friendly, open to challenges, calm, informal; often good listeners who ask many questions and seek strong personal relationships
  • Expressive: people-pleasing, convicted, persuasive, creative, spontaneous, intuitive, loyal, enthusiastic;
  • Analytic: impersonal, fact-driven, formal, serious, direct, patient, prepared, likely to ask many questions for greater understanding
  • Persistent: great desire to learn, respectfully pursuing knowledge and keep trying without giving up to resolve problems or completing a task. Taking a long-term approach to achieved a better result or solution.

Opportunities:

  • Ample opportunities for promotion
  • Holistic guidance and on the job training provided
  • Professional development
  • Opportunity to realised full potential

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Bekasi
Alamat PT. Willow Makmur Indonesia, Gg. Bimah, RT.001/RW.004, Cimuning, Mustika Jaya, Bekasi, West Java 17155, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat