Lowongan Kerja Tangerang Posisi Hr Operations di PT WAHYU SALURAN BERKAT

Gambar PT WAHYU SALURAN BERKAT Posisi HR Operations
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Telah dibuka lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi HR Operations di kantor PT WAHYU SALURAN BERKAT untuk kota/kab Tangerang dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusahaan kami inginkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Kami memberikan persyaratan yang kita butuhkan adalah setidaknya Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Yang merupakan ketetapan yang usaha kami berikan.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT WAHYU SALURAN BERKAT
Posisi Hr Operations
Tempat Tangerang
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

We are looking for a skilled HR Operations who will handle and support the entire employee lifecycle; compensation and benefits, manage and maintain personnel data management, onboarding, offboarding, employee relation and support to develop HR strategies, policies development and enforcement and practices.

If you are passionate about HR and highly efficient, give us a chance to meet you. We expect you to have knowledge of various HR functions. We want to see a committed and approachable individual and be impressed with your character and skills.

Main responsibilities:

1. Process and operational focus – in the form of an administrative expert:

– Accountabilities for compensation and benefits, would be tasked to handle all types of compensation and benefits including insurance, personal benefits, and payroll. Compensation, specifically, would include setting up of structures (salary scale/grading) that would ensure the competitiveness and fairness. Benefits, specifically, would include structuring benefit packages and managing and overseeing staff wellness/benefit initiatives;

– Supporting HRBP to develop HR strategies, policies development and enforcement and practices.

2. Personnel data Management

– Managing and maintaining personnel data management from Job description, CV, Offer Letter, Personal information and personal documents (ID, Tax ID, Bank Account, BPJS), Employee referral, Employee manual acknowledgement receipt, Signed contract, and Exit/Clearance documents.

3. People and operational focus – in the form of employee relations experts:

– Accountabilities for employee relations experts are employee relations, improving relations between staff and employers, maintaining staff relations, and resolving personnel grievances;

– Running orientation and onboarding processes for new hire, would include preparing orientation schedules, onboarding programs, presentations and documents to be read and signed for first day by new hire;

– Accountabilities for Clearance / Exit processes, would include preparing documents to be signed for clearance by the employee; HR Operations

Requirements:

– Candidate must possess at least Bachelor’s Degree in Human Resources Management, Psychology, or business administration;

– Proven working experience as a Compensation and Benefits Specialist;

– Adequate knowledge of current labor rules and regulations;

– Familiarity with various types of incentives and benefits;

– Extensive knowledge of HRIS and MS Office;

– Excellent people management skills;

– Excellent communication skills;

– Strong organization skills, able to handle multiple jobs with attention to details;

– Analytical and goal oriented;

– Problem-solving skills;

– Proactive nature.

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Tangerang
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Wahyoo adalah perusahaan retail berbasis teknologi yang memberikan nilai tambah dan bermanfaat bagi warung-warung di Indonesia.

Komitmen kami adalah membantu para pelaku usaha warung makan untuk bisa lebih sejahtera dan lebih sukses dengan cara melakukan standarisasi pelayanan, membantu promosi dan memperhatikan keperluan para pemilik warung.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten