Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Admin Specialist di PT DyKa Konsultama
- Loker diposting 2 tahun yang lalu
Butuh cepat!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Admin Specialist di tempat usaha PT DyKa Konsultama untuk daerah Jakarta Raya atau sekitarnya.
Kemampuan yang usaha kami butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Staf / Administrasi umum serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.
Adapun untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang kami inginkan adalah min Sarjana (S1), Diploma Pascasarjana, Gelar Professional & Magister (S2). Sesuai dari ketentuan yang usaha kami berikan.
Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.
Info Loker
Perusahaan | PT DyKa Konsultama |
Posisi | Admin Specialist |
Tempat | Jakarta Raya |
Tingkatan Kerja | Pegawai (non-manajemen & non-supervisor) |
Kualifikasi | Diploma Pascasarjana, Gelar Professional, Magister (S2), Sarjana (S1) |
Jenis Pekerjaan | Full Time |
Spesialisasi Dibutuhkan | Staf / Administrasi umum, Sumber Daya Manusia/Personalia |
Gaji Min | Rp. 1.800.000 |
Gaji Max | Rp. 5.500.000 |
1. Understand about Process control work especially experience in Administrative process flow
2. Regularly review, manage and monitor the Administrative risk and process flow
3. Proactive to finding problem and risk; monthly proactive review, compliance test checking.
4. Organize and maintain files and databases
5. Schedule appointments, meetings, and reservations as needed
6. Attend meetings and keep minutes (MOM)
7. Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondence
8. Prepare invoices or financial statements and provide assistance in bookkeeping
9. Conduct research and prepare presentations or reports as assigned
10. Handling event, from goodies, EO and purchase
Requirement
1. Minimum Bachelor degree or above.
2. Have work experience more than 5 years in all administrative services, and successful project or business experience in administrative services and developed case studies
3. Good spoken, listening and written English, can speak Mandarin is preferred.
A team player, target oriented and open-minded.
4. Fast learning and enable to adapt to new environment.
5 Able to implement the established administrative policies, processes, and solutions, or to lead the team to design the integrated on-site administrative service solutions and organize the implementation of the solutions.
6. Strong communication and interpersonal skill.
7. Have an knowledge of administrative service
8. Have a experiences about best practice and achievement ever handled in administrative services
8. Have the ability of review report, reporting, analytical thinking and problem-solving skills.
9. Ability Leadership, Organization, Time mgmt., prioritizing, and the ability to handle complex work and varieties workload
10. Strong Effectively communicate with management teams and business directors to effectively support business development.
Alamat Lengkap
Provinsi | DKI Jakarta |
Kota | Jakarta Raya |
Alamat | PT. DyKa Konsultama, Jl. Tomang Tinggi Raya No.4, RT.6/RW.7, Tomang, Kec. Grogol petamburan, Kota Jakarta Barat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 11440, Indonesia |
Map | Google Map |
Keuntungan Kerja
- Mendapat pengalaman kerja
- Bonus jika lembur
- Diajari terlebih dahulu
Lamar kerja
Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.
Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.
Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.
Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.
Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.
Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.
Intruksi Melamar Pekerjaan
- Buka link "Lamar Sekarang" di atas
- Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
- Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
- Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
- Selesai, silahkan tunggu.
Deskripsi Perusahaan
PT. Dyka Konsultama is a company engaged in HR Management and excecutive search. Our Clients are local company and multinational company in the areas of Telecomunication industry, IT industry, Oil and Gas industry etc. as an HR Management company, PT. DyKa Konsultama also provide high quality Executive Search and Human Resources HR Management Services at competitive rates with added values. Our core activity is in the selection and recruitment of personnel across all industry sectors at middle to upper level managers and executives.
Info Perusahaan
- Industri: Manajemen/Konsulting HR
- Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
- Waktu Proses Lamaran: 16 hari
- Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Tip, Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
- Lokasi: Tomang