Lowongan Kerja Kalimantan Barat Posisi Internal Audit – Palm Oil Industry di PT Indo Partners Plantation Services

Gambar PT Indo Partners Plantation Services Posisi INTERNAL AUDIT - Palm oil industry (Kalimantan area)
  • Loker diposting 3 minggu yang lalu

Dibutuhkan. loker dengan sistem full time untuk posisi INTERNAL AUDIT - Palm oil industry (Kalimantan area) di tempat usaha PT Indo Partners Plantation Services untuk daerah Kalimantan Barat serta sekitarnya.

Kemampuan yang kami butuhkan ialah Audit – Internal (Akuntansi) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

PT ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang spesifik terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan -
Posisi
Tempat
Jenis Pekerjaan
Spesialisasi Dibutuhkan
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

You will be responsible for:

  1. Prepare an audit plan and implementing at the operation.

  2. Evaluate financial documents for accuracy and compliance with company regulations

  3. Ensure that business / working process correctly regarding the SOP

  4. Identify loopholes and recommend risk aversion measures and cost savings

  5. Maintain open communication with management and audit committee

  6. Document process and prepare audit findings memorandum or audit results.

  7. Conduct follow up audits to monitor management’s interventions

  8. Act as an objective source of independent advice to ensure validity, legality and goal achievement

  9. Other ad-hoc tasks

Requirements :

  • Min. Bachelor degree holder, preferably majoring in Finance / Accounting or related.

  • Associates with min. 2-5 years of working experience in audit function, or from operation background as Mill Assistant or Agronomist, preferable from palm oil industry.

  • Ability to process large amounts of data and to compile detailed reports. Ms Excel skill is a must.

  • High attention to detail and excellent analytical skills.

  • Ability to have independent judgement and good communication.

  • Can-do attitude with positive and growth mindset.

  • Agile and open with challenges as learning opportunities.

  • Placement in Kalimantan (Pontianak/Palangkaraya/Balikpapan) and willing to mobile

Alamat Lengkap

Provinsi Kalimantan Barat
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang pengembangan karir dan pertumbuhan.
  • Penghasilan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif dan tim yang solid.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

You will be responsible for:

  1. Prepare an audit plan and implementing at the operation.

  2. Evaluate financial documents for accuracy and compliance with company regulations

  3. Ensure that business / working process correctly regarding the SOP

  4. Identify loopholes and recommend risk aversion measures and cost savings

  5. Maintain open communication with management and audit committee

  6. Document process and prepare audit findings memorandum or audit results.

  7. Conduct follow up audits to monitor management’s interventions

  8. Act as an objective source of independent advice to ensure validity, legality and goal achievement

  9. Other ad-hoc tasks

Requirements :

  • Min. Bachelor degree holder, preferably majoring in Finance / Accounting or related.

  • Associates with min. 2-5 years of working experience in audit function, or from operation background as Mill Assistant or Agronomist, preferable from palm oil industry.

  • Ability to process large amounts of data and to compile detailed reports. Ms Excel skill is a must.

  • High attention to detail and excellent analytical skills.

  • Ability to have independent judgement and good communication.

  • Can-do attitude with positive and growth mindset.

  • Agile and open with challenges as learning opportunities.

  • Placement in Kalimantan (Pontianak/Palangkaraya/Balikpapan) and willing to mobile

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi:

Tag Pengelompokan Loker Ini:


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/wwwroot/lokercepat.id/wp-content/themes/jobs/inc/functions.php on line 87