Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Business Support di PT Sarana Yukti Bandhana

Gambar PT Sarana Yukti Bandhana  Posisi Business Support
  • Loker diposting 1 bulan yang lalu

Perusahaan kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Business Support di perusahaan PT Sarana Yukti Bandhana untuk daerah Jakarta Selatan & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Kemampuan yang kita butuhkan adalah Administrasi Klien & Penjualan (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan ini tidak memiliki kualifikasi yang khusus terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Sarana Yukti Bandhana
Posisi Business Support
Tempat Jakarta Selatan
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Administrasi Klien & Penjualan (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

PT Sarana Yukti Bandhana (SYB) is a payment service provider and operator. For more than 25 years, SYB has pioneered a digital payment ecosystem that ensures transactions are processed efficiently and securely.

SYB offers a wide range of digital payment channels, serving various sectors such as public utilities, banking, finance, insurance, education, telecommunications, entertainment, online gaming, e-commerce, as well as e-wallet and e-money.

We strive to be a pioneer in the digital landscape, providing our customers with secure and innovative financial solutions designed to advance financial services across Asia.

Job Description

  • Sales & Marketing Project Management: Oversee the workflow and projects of the Sales team. Coordinate and manage all phases of the project to ensure timely completion in line with the set objectives.

  • Workflow Supervision: Collaborate with cross-departmental teams to ensure smooth coordination for all plans and projects. Conduct regular meetings with Sales, Legal, and Information Technology (IT) teams to monitor project progress and address any questions or potential challenges.

  • Analysis and Risk Identification: Identify and analyze potential risks and issues, escalate critical matters, and collaborate with internal team to implement the best solutions to keep projects on track.

  • Documentation and Reporting: Review daily progress, status reports, and project documentation prepared by the Sales team, ensuring that all legal and technical documentation is in compliance.

  • Sales Targets & Transactions Monitoring: Regularly monitor and analyze data to review the achievement of sales targets.

Qualifications & Required Skills

  • Education: Minimum Bachelor’s degree.

  • Work Experience: Fresh graduates are welcome to apply. 

  • Location: Based in South Jakarta (Sequis Center)

  • Availability: Able to start work immediately 

  • Project Management Skills: Strong ability in project management, time management, and handling disruptions to ensure projects are completed on time with high quality.

  • Data Analysis: Capable of evaluating data and analyzing transactions.

  • Microsoft Office: Proficient in Microsoft Office Word, Excel, and PowerPoint.

  • Work Ethic: Strong work ethic, independent, and high integrity. Able to adapt to fast-paced environments, meet deadlines, and handle ad-hoc work requests efficiently.

  • Communication Skills: Facilitate clear and effective communication to foster understanding and alignment among diverse stakeholders.

  • Detail-Oriented: Able to consistently prepare comprehensive and accurate project documentation.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat Jl. Wijaya I No. 30, Kebayoran Baru
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
  • Gaji dan manfaat yang kompetitif.
  • Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta