Lowongan Kerja Bali Posisi Assistant Hr Manager – Retail di PT JAC Consulting Indonesia

Gambar PT JAC Consulting Indonesia  Posisi Assistant HR Manager - Retail (English Speaker)
  • Loker diposting 2 bulan yang lalu

Butuh cepat. lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Assistant HR Manager - Retail (English Speaker) di kantor PT JAC Consulting Indonesia untuk domisili Bali atau sekitarnya.

Kemampuan yang kita inginkan adalah Konsultasi & HR Umum (Sumber Daya Manusia & Perekrutan) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 8.100.000 - Rp 10.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT JAC Consulting Indonesia
Posisi Assistant Hr Manager - Retail
Tempat Bali
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Konsultasi & HR Umum (Sumber Daya Manusia & Perekrutan)
Gaji Min Rp. 8.075.000
Gaji Max Rp. 10.075.000

Location: Denpasar Timur, Bali

Industry: Retail (Mass & Premium Photography & Videography)

Employment status: Permanent

The Assistant HR Manager will oversee all HR operations in Indonesia, including recruitment, employee relations, compliance, and daily HR activities for about 300+ employees. This role requires someone highly independent and confident in making decisions, able to manage HR processes end to end, adapt policies to local regulations, and ensure smooth operations across different locations.

Qualifications:

  1. Excellent communication skills in English (fluent, both written and spoken).

  2. Proven track record of 6–8 years in HR within retail, hotel, or restaurant industries with multi-branch operations.

  3. Proven ability to independently manage full HR operations for a workforce of 200+ employees.

  4. Experience handling a mix of permanent and part-time employees.

  5. Strong knowledge of Indonesian labor law and HR compliance.

  6. Bachelor’s degree in human resources, Business Administration, or a related field.

Responsibilities:

  1. Recruitment & Workforce Planning
    Lead end-to-end recruitment and develop effective manpower strategies to balance permanent and part-time workforce and support business growth.

  2. HR Compliance & Policy
    Ensure all HR practices comply with Indonesian labor laws and company policies, and adapt internal regulations to government updates.

  3. Employee Relations & Decision-Making
    Manage employee issues and make independent decisions on daily HR matters to maintain a positive and compliant workplace.

  4. HR Operations & Administration
    Oversee all HR documentation and processes, from contracts and letters to onboarding and exit, while maintaining accurate HRIS data (Darwinbox) and reports.

  5. Performance & Engagement
    Support managers in performance management and drive initiatives that enhance employee engagement, satisfaction, and retention.

Think you tick all the boxes? Great!
After applying, send me a DM on my LinkedIn (Milysa Tjandra) briefly explaining why you’re the best fit for this role.

Your next big career move starts here!

Alamat Lengkap

Provinsi Bali
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Bali