Lowongan Kerja Jakarta Raya (Jarak jauh) Posisi Payroll Executive – Work From Home di 3E ACCOUNTING PTE LTD

Gambar 3E ACCOUNTING PTE LTD  Posisi Payroll Executive (External HR Outsourcing Consultant) - Work from Home
  • Loker diposting 3 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Payroll Executive (External HR Outsourcing Consultant) - Work from Home di tempat usaha 3E ACCOUNTING PTE LTD untuk daerah Jakarta Raya (Jarak jauh) dan sekitarnya.

Pengalaman yang kita inginkan adalah Penggajian (Akuntansi) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap pelamar sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 7.100.000 - Rp 10.000.000.

Info Loker

Perusahaan 3E ACCOUNTING PTE LTD
Posisi Payroll Executive - Work From Home
Tempat Jakarta Raya (Jarak jauh)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Penggajian (Akuntansi)
Gaji Min Rp. 7.075.000
Gaji Max Rp. 10.075.000

Payroll Executive (External HR Outsourcing Consultant) – (Jakarta) Work From Home role, Remote Work Permanently

We are looking for bright individuals who are energetic, having or showing a strong desire and determination to succeed, and thrive in a fast-paced tech savvy work environment. We have various open positions and are looking for partners and associates who can be part of our dynamic team of corporate secretarial, HR, admin, customer services, accounting and taxation professionals.

Job Scope:

  • Responsible for monthly payroll processing function using software and ensure smooth HR operation

  • Able to advise clients in relation to HR management with guidance

  • Perform other payroll ad-hoc duties as and when required

Job Requirements:

  • Well-organised and meticulous

  • Good communication, interpersonal skills

  • Commitment to team and excellence

  • Fast pace working environment

What we do to make you successful?

  • Strong and conducive working environment

  • Opportunities for career advancement within the company

  • Attractive remuneration that commensurate with skill and experience

  • Work from home

  • Flexible work arrangement

At 3E, all you need to do is to love what you do. Let’s send in your CV today.

About 3E Accounting

3E has been in the market for more than 10 years and is currently headquartered in Singapore with branches in Malaysia, Hong Kong, and Indonesia. We also have strong network across the globe where we build the largest Accounting Network with an international presence in over 110 countries worldwide, with an exclusivity of one accounting firm selected in each country that is in line with the 3E branding and core values with a strong professional background and experience with both its local jurisdictions and regulations and international facing. 

At 3E, we have a large pool of qualified and experienced Advisers and Partners who sits on the board, including those with extensive working experience in large well-established companies such as Big Four. You may refer to Our Team for more details. As the Top Player for company incorporation, you can validate our professional qualifications with the relevant professional bodies simply by referring to Our Awards and Milestones on our official website.

We believe in offering the best quality value-over-price service with our qualified team of professional advisers. 

We are truly generous in offering customized solutions on all company incorporation and compliance matters.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya (Jarak jauh)
Alamat Jl. Pantai Indah Kapuk No. 1, Jakarta Utara
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Info Perusahaan

  • Industri:
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta