Lowongan Kerja Surabaya Posisi Insight Sales di PT Wicaksana Overseas International,Tbk

Gambar PT Wicaksana Overseas International,Tbk Posisi Insight Sales
  • Loker diposting 4 bulan yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem kontrak/temporer untuk posisi Insight Sales di perusahaan PT Wicaksana Overseas International,Tbk untuk daerah Surabaya & Jawa Timur serta sekitarnya.

Kemampuan yang kami butuhkan adalah Administrasi Klien & Penjualan (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga anda bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Wicaksana Overseas International,Tbk
Posisi Insight Sales
Tempat Surabaya
Jenis Pekerjaan Kontrak/Temporer
Spesialisasi Dibutuhkan Administrasi Klien & Penjualan (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

Job Summary:

Seeking a qualified and motivated individual to join our team as Insight Sales at Surabaya based. This role is responsible for providing timely and effective administrative support to the sales and marketing team of Personal Care Industry in selling raw chemical material to assigned industrial segments. The ideal candidate will have a strong in administration or data entry and a customer-focused mindset to help drive business objectives and meet sales targets.  

Responsibility:

  • Coordinating and handling all sales related activities

  • Check data accuracy in orders and invoices and contact clients to obtain missing information or answer queries

  • Processing sales orders and ensuring that they are fulfilled effectively

  • Managing sales contracts and maintaining an accurate database of sales records

  • Collaborating with the sales team to develop effective sales strategies

  • Providing customer services, including handling customer inquiries and resolving issues

Qualifications:

  • Proven work experience as a Sales Administrator or Sales support agent

  • Hands on experience with CRM software and MS Office (MS Excel in particular) years of experience in a sales role, preferably in a data-driven environment.

  • Min. 1 year of experience in a sales role, preferably in a data-driven environment.

  • Strong analytical and problem-solving skills 

  • Attention to details, proactive and multitasking skill

  • Excellent communication, negotiation and salesmanship skills

  • Demonstrate fluency in English, both written and spoken

  • Ability to work independently and collaboratively

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Surabaya
Alamat Jl. Bukit Darmo Boulevard No. 10
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
  • Gaji dan manfaat yang kompetitif.
  • Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PENGUMUMAN :

  • PT Wicaksana Overseas International, Tbk. tidak pernah memungut biaya apapun dalam proses rekrutmen.

  • PT Wicaksana Overseas International, Tbk. tidak pernah bekerja sama dengan travel agent / biro perjalanan tertentu dalam proses rekrutmen.

  • Apabila Anda diminta untuk membayar sejumlah uang dalam bentuk pembayaran tiket pesawat dan hotel atau akomodasi lainnya agar diabaikan.

  • Jangan memberikan data pribadi atau data keuangan Anda kepada siapapun.

  • Jika membutuhkan klarifikasi lebih lanjut dapat langsung menghubungi PT Wicaksana Overseas International, Tbk.

About PT. Wicaksana Overseas International, Tbk.Wicaksana was established in 1973, distributing fast moving consumer goods such as instant noodles, snacks, beverages, personal care and also pharmaceutical products.As the underlying goal of any business is to drive growth, DKSH’s acquisition of the majority of PT Wicaksana’s shares in 2017 has provided the basis for the expansion of Wicaksana’s market position. Leveraging DKSH’s long-standing experience, PT Wicaksana successfully increased its distribution centers and channels as well as its marketing and sales capabilities.

DKSH’s purpose is to enrich people’s lives by providing access to goods, services, and insights. United by our vision to be the trusted partner, we help companies grow in Asia and beyond across our Business Units Consumer Goods, Healthcare, Performance Materials, and Technology.Delivering life-saving drugs to hospitals, bringing high-quality products to remote villages, installing technology that raises living standards, and providing new formulations for healthcare products that make life easier. These are just a few examples of how DKSH touches people’s lives around the clock. We do this while helping our clients and customers grow by providing services including sourcing, market insights, marketing and sales, eCommerce, distribution and logistics as well as after-sales services.Listed on the SIX Swiss Exchange, DKSH operates in 36 markets with 33,100 specialists, generating net sales of CHF 11.1 billion in 2021. Founded by Swiss entrepreneurs in 1865, we have been deeply rooted in Asia Pacific for over 150 years.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur