Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Complaint Expert Specialist di PT. Indonesia Fintopia Technology

Gambar PT. Indonesia Fintopia Technology Posisi Complaint Expert Specialist
  • Loker diposting 5 bulan yang lalu

Telah rilis lowongan pekerjaan dengan sistem kasual untuk posisi Complaint Expert Specialist di tempat usaha PT. Indonesia Fintopia Technology untuk kota/kab Jakarta Selatan & Jakarta Raya atau sekitarnya.

Skill yang PT kami inginkan ialah Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki syarat yang khusus terhadap pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman karyawan. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT. Indonesia Fintopia Technology
Posisi Complaint Expert Specialist
Tempat Jakarta Selatan
Jenis Pekerjaan Kasual
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

【Job Responsibilities】:

  1. Responsible for handling customer complaints from users to financial regulators, and write a report on the final handling method to the relevant regulatory agency.

  2. Responsible for following up on key/high-risk/high risk customer complaints, good at listening and quickly understanding customer problems, and proposing solutions on the basis of ensuring the interests of the company and reducing the risk of complaints.

  3. In-depth analysis of complaint cases, discovering problems in processes, products, systems, etc., and proposing optimization and improvement plans based on the results of customer complaint review.

【Job Requirements】:

  1. Bachelor degree or above, more than 3 years of experience in the financial services industry, and those with excellent customer service management experience are preferred.

  2. Have a good sense of service, strong sense of work responsibility and customer service awareness.

  3. Have a strong sense of risk and be able to solve various problems independently.

  4. Priority is given to those who understand consumer protection or relevant laws and regulations in the financial industry.

  5. Ability to use English for daily communication.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat Jl. Panglima Polim Raya No. 77, Melawai
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Gaji yang stabil dan penghasilan rutin.
  • Peluang pengembangan karir dan pelatihan.
  • Lingkungan kerja yang kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Fintopia is a Fin-tech company committed to providing affordable financial service for everyone, especially for those unbanked. Being different from traditional credit check solution, we lend money to our customers based on their online footprint which everyone has. With the presence in South and East Asia, Fintopia builds simple, powerful financial products.

Launched our online lending platform JoyCash in China in Jun 2016, we experienced fast growth and had become one of the first-tier Peer-to-Peer lending platforms in term of monthly transaction volumes.

By leveraging big data technologies and cutting-edge machine learning algorithms, we have developed a loan decision engine generates accurate credit decisions in seconds. Fully-automated underwriting and origination workflow have been built to process thousands of loan applications efficiently.

With the capability to self-regulate its learning, the risk-return profile of our credit loan portfolio becomes more and more attractive. In the future, we are planning to bring this alternative investment asset class in the new market and benefit investors in Indonesia.

Info Perusahaan

  • Industri: Akunting / Audit / Layanan Pajak
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 27 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos), BPJS Kesehatan . BPJS Ketenagakerjaan
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta