Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Customer Service Lead/manager di PT Talentvis Consulting Indonesia

  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Perusahaan kami merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Customer Service Lead/Manager (Securities Company) di tempat usaha PT Talentvis Consulting Indonesia untuk kota/kab Jakarta Raya dan sekitarnya.

Pengalaman yang usaha kami inginkan ialah Pelayanan & Layanan Pelanggan serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang khusus terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 25.000.000 - Rp 35.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Talentvis Consulting Indonesia
Posisi Customer Service Lead/manager
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Pelanggan, Pelayanan
Gaji Min Rp. 25.000.000
Gaji Max Rp. 35.000.000

Role: 

  • Monitor Customer Service staffs’ day-to-day operations, including: 
  • Lead and supervise the customer service team to provide exceptional client support and experience 
  • Have sufficient knowledge about equity and mutual fund products and services and respond to all inquiries accordingly 
  • Ensure that customer’s complaints and queries handled in timely manner 
  • Inform and suggest company’s priority products and initiatives to customers 
  • Provide information to customers on their account status and account balances 
  • Suggest a more effective ways of promoting products and services based on what’s observed during conversations with customers.  
  • Ensure that customers’ confidential information is properly protected and only used for official purposes 
  • Ideate, create and/or review client communication 
  • Develop and implement client services standard operation procedures (SOP) 
  • Ensure that the Customer Service operation team is working efficiently 
  • Identify opportunities and improvements in the client service aspect 
  • Evaluate the effectiveness of drivers to achieve the targeted business outcomes 
  • Study market trends and evaluate customer behavior 
  • Prepare reports and liaise with managements and regional office 

Requirements: 

  • Bachelor’s degree in relevant fields 
  • Previous experience in customer service in securities firm with minimum of 3-year experience. 
  • Strong organizational skills with excellent attention to detail 
  • An effective communicator with strong interpersonal skills; an authentic leader with good time management, inclusive behaviors, and a strong belief in people development. 
  • English and Mandarin proficiency is a huge plus

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat Jl. H. Jusin No.10, RT.2/RW.1, Susukan, Kec. Ciracas, Kota Jakarta Timur, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 13750, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Our careers are not an endeavour we undertake on our own.

As a leading Singapore recruitment agency with offices growing across Asia Pacific, we believe in being your partners rather than mere recruiters. At Talentvis, we see things from your perspective to join you to the right people and company. The truth is that creating a fulfilling career is no mean feat, so we support with regular insights and tailored advice to help you achieve your dreams.

With our expertise in recruiting for over ten industries, Talentvis bridges you to opportunities and networks beyond.

If you are a talented individual looking to grow professionally, come speak with us. We are present in over ten industries such as Banking & Finance, Logistics, Retail, Information Technology and offer permanent, contract and temporary positions in these verticals.

We are constantly growing as a company. If you are keen to challenge yourself and understand our commitment to develop our people, you may find out about life at Talentvis and our available openings at ww.talentvis.com

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Lokasi: International Financial Center, Sudirman
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta