Lowongan Kerja Jakarta Pusat Posisi Internal Audit Manager di PT Karang Mas Sejahtera

Gambar PT Karang Mas Sejahtera Posisi Internal Audit Manager
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Internal Audit Manager di perusahaan PT Karang Mas Sejahtera untuk domisili Jakarta Pusat dan sekitarnya.

Pengalaman yang PT kami inginkan adalah Akuntansi / Keuangan & Audit & Pajak serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Adapun untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang perusahaan kami butuhkan ialah setidaknya Sarjana (S1). Sesuai dari peraturan yang perusahaan kami berikan.

Gaji yang perusahaan kami berikan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua dapat berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Karang Mas Sejahtera
Posisi Internal Audit Manager
Tempat Jakarta Pusat
Tingkatan Kerja Manajer/Asisten Manajer
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Akuntansi / Keuangan, Audit & Pajak
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
  • Lead the Internal Audit Department and its engagement.
  • Manage and update SOP of Internal Audit Department.
  • Manage audit fieldwork according to Department’s Standard. Prepare audit plan, risk analysis and monitor the progress to ensure the engagement is within the budget. 
  • Review the internal control environment and inherent risk in the engagement, then prepare the audit program. Conduct, test of operating effectiveness, substantive test works and other relevant test works.
  • Prepare audit working paper in complete, systematic and timely manner according to Department’s Standard.
  • Review subordinate’s working paper. Perform coaching, training for the development of team members.
  • Prepare Internal Audit Report, Deficiency Matrix
  • Communicate and discuss audit findings & recommendation with clients.
  • Prepare annual audit plan, budget, budget actualization report and staff allocation.

Job requirement:

  • Bachelor degree in accounting from reputable university with minimum GPA 3,00.
  • Minimum 6 years experience in audit field (with min. 2 years in managerial position).
  • Preferably have working experienced in big four accounting firm
  • Deep understanding of all business process, internal control and risk assessment. Able to manage audit assignment.
  • Having ability to develop systems and procedure.
  • Having a strong logic, analysis, problem solving skills, initiative, team work, strong sense of responsibility, integrity, good leadership and coaching skills.
  • Having a recognized professional qualification (CIA) would be advantage.
  • Willing to travel intensive and work under tight deadlines.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Pusat
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Positive working environment
  • Learning and growth culture
  • Synergy and passionate team

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Founded in the 1980s, PT Karang Mas Sejahtera (MidPlaza) started out with the tower that gave usour name, MidPlaza 1, in Jakarta’s central business district. Since then we’ve become about somuch more.

Today, MidPlaza Holding is a diversified company that has become a bywordfor innovation, integrity and dependability. It represents some of the most recognized brands in Indonesia and internationally across Property (MidPlaza Building, Biznet Techno Village), Hospitality (AYANA Hotel, Delonix Hotel, Riverside Golf), IT (Biznet, Perkom, Mekari), E-sport (RRQ, One Up), Agribusiness, and leverages synergies between different business units to offer more value for our customers.

The guiding philosophy of MidPlaza is our PILAR, the vision and mission which are incorporated into each business. The PILAR represents our commitment to listen to the needs of our people, whether employees or customers, to create quality innovative solutions and achieve the highest level of customer loyalty and satisfaction.

Visit ww.midplaza.com for further information

Info Perusahaan

  • Industri: Properti/Real Estate
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 25 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi Gigi, Asuransi kesehatan, Parkir, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Performance bonus
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta