Lowongan Kerja Semarang Posisi Spv Quality Assurance Contact Center – Semarang di PT Transcosmos Indonesia

Gambar PT Transcosmos Indonesia Posisi SPV Quality Assurance Contact Center - Semarang
  • Loker diposting 1 hari yang lalu

Telah rilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi SPV Quality Assurance Contact Center - Semarang di kantor PT Transcosmos Indonesia untuk domisili Semarang & Jawa Tengah serta sekitarnya.

Skill yang perusahaan kami inginkan adalah Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang khusus terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 5.100.000 - Rp 6.100.000.

Info Loker

Perusahaan PT Transcosmos Indonesia
Posisi Spv Quality Assurance Contact Center - Semarang
Tempat Semarang
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Layanan Konsumen – Call Center (Call Center & Layanan Konsumen)
Gaji Min Rp. 5.075.000
Gaji Max Rp. 6.075.000

Transcosmos Indonesia, a joint venture between Transcosmos Inc. and CBN (a member of the Salim Group), is a Global Digital Transformation Partner in Customer Experience Solutions and Digital Marketing Solutions.

Our goal is to foster a culture of excellence while shaping a thriving company. We provide a competitive compensation package and ample opportunities for career growth. We believe in giving every employee a fair chance to contribute to our success and to unlock their full potential. 

We are hiring SPV Quality Assurance Contact Center – Semarang Site, read more for the Job Description & Requirements about this job below:

Job Function:

  • Provide the analysis (monitoring) and observation for improvement suggestion to Project.
  • Create action plan for the monitoring Projects with low achievement.
  • Provide the CSAT/DSAT/NPS analysis and create extra improvement plan.
  • Maintain and monitor the Quality achievement.

Requirements:

  1. Bachelor degree from any major.
  2. Experienced at least 1 year in Quality Assurance of Contact Center Operation.
  3. Fluent in English (Writing, Speaking, Listening).
  4. Strong analytical and observational skill.
  5. Good service mindset and strong in details.
  6. Good communication and coaching skills.
  7. Willing to be placed in Semarang.

Note:

– This recruitment process is free of charge

– Only shortlisted candidates will be invited to next process

Life At TCID
With our commitment to ensuring employee comfort at TCID, here are some of the benefits we offer:
Fulfilling Career
Professional Growth
Work-Life Balance (Variety of Sports Activities, Wellness Programs, etc.)
Growing Culture

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Tengah
Kota Semarang
Alamat Jl. MT. Haryono No. 89
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
  • Gaji dan manfaat yang kompetitif.
  • Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

PT Transcosmos Indonesia is a joint-venture company between Transcosmos, Inc. based in Japan and PT Cyberindo Aditama (CBN).

transcosmos launched operations in 1966. Since then we have combined superior “human resources” with up-to-date “technological” capabilities to enhance the competitive strength of our clients by providing them with superior and valuable services.

transcosmos currently offers Cost Reduction Services (Contact Center, HR/Financial/Sales Back Office, Order Management/SCM, System Development/Management etc.) and Sales Expansion Services (Big Data Analysis, Internet Advertising, Website Construction/Management, Smartphone/SNS Utilization, Telemarketing etc.).

transcosmos continues to pursue operational excellence by providing these services through our 129 locations in 18 countries with a focus in Asia.

Furthermore, following the expansion of E-Commerce market on the global scale, transcosmos provides a comprehensive, one-stop global E-Commerce service to deliver our clients’ excellent products and services to consumers in 39 countries.

transcosmos aims to be the “Global BPO Partner” of our clients to provide them with high quality BPO services on a global scale.

We ask for your continued support in the future.

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (Bisnis & Manajemen)
  • Ukuran Perusahaan: 501 - 1000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 27 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tip, Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), BPJS
  • Lokasi: RDTX Tower
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Tengah