Lowongan Kerja Balaraja Posisi Team Assistant di PT Pegawe Indonesia Digdaya

Gambar PT Pegawe Indonesia Digdaya Posisi Team Assistant (Administrative & Project Support)
  • Loker diposting 11 jam yang lalu

Perusahaan kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem kontrak untuk posisi Team Assistant (Administrative & Project Support) di tempat usaha PT Pegawe Indonesia Digdaya untuk kota/kab Balaraja & Banten atau sekitarnya.

Kemampuan yang PT kami inginkan adalah Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman pekerja. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 2.000.000 - Rp 8.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Pegawe Indonesia Digdaya
Posisi Team Assistant
Tempat Balaraja
Jenis Pekerjaan Kontrak
Spesialisasi Dibutuhkan Asisten Administratif (Administrasi & Dukungan Perkantoran)
Gaji Min Rp. 2.000.000
Gaji Max Rp. 8.500.000

We are opening a position to be located in PT Adidas Indonesia with following details:

Support the Sportswear FTW Creation hub, working with a team of Product Creation professionals to deliver against the stated seasonal objectives and longer-term aspirations for Sportswear Footwear. 

Key Responsibilities: 

  • Provide professional support to colleagues by following the directions and policies of the company and local country management.  
  • Manage high-level communications with the Senior Director of Product Creation and Senior HR Lead.
  • Mobility coordinator for relocation and repatriate supports: visa, work permit, resident card, shipment/relocation, air ticket, open/close bank account, local mobile phone, schooling, and other ad-hoc requirements.
  • Manage ticketing/flights/transfers/visas for creation center team and visitors.
  • Manage office day-to-day fleet management program. 
  • Manage and follow-up office administration projects. 
  • Take charge of routine correspondence to ensure timely and accurate response.
  • Create various materials, including presentations, announcements, correspondence, memos, minutes, reports and confidential material. 
  • Learn how to make great adidas Footwear products.
     

Qualifications: 

  • Minimum three (3) years related experience
  • Strong written and verbal communication skills, with a keen awareness of the audience.  Knowing when to dive deep into the details and when to simplify the complexity.
  • Strong interpersonal skills; builds trusted relationships with colleagues and a diverse range of stakeholders
  • Strong organisation and planning skills; displays a proactive approach, attention to detail and resourcefulness when managing stakeholders, diaries and travel across multiple time zones 
  • High level of confidentiality
  • Thrives in a dynamic culture
  • Ability to participate in multiple seasonal projects with competing resources and deadlines 
  • Good numerical skills with the ability to negotiate
  • Skill in MS Office applications (Outlook, Excel, PowerPoint, Word, Smartsheet)
  • Ability to travel domestically

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Balaraja
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Brought to you byGadjian, the leading cloud-based payroll and HR software in Indonesia, Pegawe provides payroll and HR administration services for your company at an affordable budget. We know that you’d rather focus on your business than spend valuable time on HR administration, and that’s why we’re here.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten