Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Supply Chain Management Assistant Manager – F&b di Erajaya Group

Gambar Erajaya Group Posisi Supply Chain Management Assistant Manager - F&B
  • Loker diposting 4 bulan yang lalu

Perusahaan kami telah merilis lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Supply Chain Management Assistant Manager - F&B di perusahaan Erajaya Group untuk domisili Jakarta Raya atau sekitarnya.

Pengalaman yang kami inginkan adalah Manajemen (Hospitaliti & Pariwisata) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Anda dapat menegosiasikan gaji yang sesuai dengan HRD.

Info Loker

Perusahaan Erajaya Group
Posisi Supply Chain Management Assistant Manager - F&b
Tempat Jakarta Raya
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Manajemen (Hospitaliti & Pariwisata)

Responsibilities:

  • Research, select and purchase quality products and materials
  • Build relationships with suppliers and negotiate with them for the best pricing
  • Arrange transport of goods and track orders to ensure timely delivery
  • Analyze market trends and apply this knowledge to make insightful buying decisions
  • Preparing and checking import & export documents.
  • Responsible for communicating with importers/exporters and freight forwarders/shipping line for shipping schedule and shipping documentation.
  • Responsible for identifying the accuracy of shipping documentation and custom declaration.
  • Responsible for managing shipment documents to ensure that they are compliance with custom rules and regulations.
  • Follow up shipment, reconciliation the outstanding PO, apply inspection for each shipment, checking form AK, arrange shipment, checking shipping documents, key in COGS to system upon incoming shipments. Update to related team: PM, Sales, Finance and so on.

Requirements:

  • Minimum Bachelor Degree from any field
  • Minimum 3-5 years of experience as Supply Chain Management in F&B or Hotel Industry
  • Fluent in English is a must
  • Have good skill of communication, negotiation, problem solving, planning, and decision making.
  • Able to work independently or as a part of team
  • Able to work under pressure.
  • Proficient user of MS Office.
  • Willing to be placed in Jakarta Office

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Established in 1996, PT Erajaya Swasembada Tbk. (“Erajaya”) has grown beyond an integrated mobile telecommunication device importer, distributor and retailer, where the Company is also acknowledged as the largest and most trusted companies in its business in Indonesia.

Erajaya engages in the distribution and retail of mobile telecommunication devices, such as mobile phones and tablets, subscriber identity module card (SIM Card), mobile network operator voucher top-up, accessories, and gadgets such as computers and other electronic devices.

By the end of 2011, Erajaya executed initial public offering (IPO) corporate action by offering 31.7% of its shares. With ERAA ticker code, Erajaya is officially listed as Issuer at Indonesia Stock Exchange.

In September 2012, PT Eralink International, one of Erajaya’s majority shareholders released another 8.3% shares ownership to public that brought final shares ownership owned by public to 40.03% as end of 2012.

Erajaya has built strategic partnership with various distinguished global brands, in addition, the Company also ditributes Venera, a product of Erajaya. The Company, further, also cooperates with credible network operators in Indonesia for their products distribution.

Info Perusahaan

  • Industri: Retail/Merchandise
  • Ukuran Perusahaan: Lebih dari 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Annual bonus
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta