Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Personal Assistant To Director di PT BRIIX FINANCIAL TECHNOLOGY (BFT)

Gambar PT BRIIX FINANCIAL TECHNOLOGY (BFT) Posisi Personal Assistant to Director
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Dibutuhkan!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Personal Assistant to Director di kantor PT BRIIX FINANCIAL TECHNOLOGY (BFT) untuk kota/kab Jakarta Raya atau sekitarnya.

Pengalaman yang kami butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sekretaris serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Adapun untuk kualifikasi yang perusahaan butuhkan adalah setidaknya Sarjana (S1). Yang merupakan peraturan yang PT kami berikan.

Gaji yang perusahaan ini tawarkan cukup bersaing menurut dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah UMR/UMP daerah masing-masing. Walaupun begitu semua dapat berubah tergantung dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT BRIIX FINANCIAL TECHNOLOGY (BFT)
Posisi Personal Assistant To Director
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sekretaris, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description

Provide full administrative and secretarial support at a senior level to the Director to ensure the smooth management of her day to day affairs, and most effective use of her time. Handle sensitive and complex issues in a professional and objective manner. Take initiative as appropriate especially in the Director’s absence.

Responsibilities

  • Manage Director’s electronic diary, assessing priority of appointments and reallocation as necessary.
  • Manage Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)
  • Maintain Director’s office systems, including data management and filing
  • Produce documents, mail, reports and presentations for the Director.
  • Organize meetings and ensure that Director is well prepared for those meetings, preparing agendas, pre-meeting briefings and meeting papers.
  • Meet and greet visitors at all levels of seniority.
  • Any other duties as may reasonably be required by the Director.
  • Assist Director in researching and following up with action on matters which fall within the Director’s responsibility, chasing responses, triggering follow-up action.

Qualifications

  • Candidate must possess at least Bachelor’s Degree/Post Graduate Degree in related field.
  • At least 3 Year(s) of working experience at senior management level.
  • Experience of diary management (Incld. Electronic) and work on own initiative.
  • Exceptional interpersonal and communication skills, to enable professional interaction with a wide range of contacts.
  • Excellent attention to detail, with the ability to maintain a high level of accuracy.
  • A flexible, pro-active approach to work including the ability to prioritize and re-prioritize.
  • Ability to deal with sensitive information with discretion and to maintain confidentiality.
  • Max 32 Years Old

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

We are a fintech company with the vision of promoting real estate as an investment asset class. We are building Indonesia’s premier digital marketplace for commercial real estate investing whilst incorporating other investment products to ensure each user can optimize their portfolio. Imagine Tokopedia but for investments.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta