Lowongan Kerja Semarang Posisi Business Development Assistant Manager – Ground Shipping di PT Talentvis Consulting Indonesia

Gambar PT Talentvis Consulting Indonesia Posisi Business Development Assistant Manager - Ground Shipping
  • Loker diposting 6 bulan yang lalu

Segera dibutuhkan. loker dengan sistem full time untuk posisi Business Development Assistant Manager - Ground Shipping di perusahaan PT Talentvis Consulting Indonesia untuk kota/kab Semarang & Jawa Tengah atau sekitarnya.

Skill yang perusaahan inginkan ialah Pengembangan Bisnis Baru (Penjualan) serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 18.000.000 - Rp 25.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Talentvis Consulting Indonesia
Posisi Business Development Assistant Manager - Ground Shipping
Tempat Semarang
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Pengembangan Bisnis Baru (Penjualan)
Gaji Min Rp. 18.075.000
Gaji Max Rp. 25.075.000

Summary: 

This candidate will play a key role in the company and in generating new business in the supply chain, logistics, and freight forwarding industry. This individual will also be responsible for curating relationships in new verticals, managing customer relationships, contract negotiation, and customer service activities.

Job Description:

  • Discover and pursue new sales prospects. 
  • Conduct thorough market research to seek out and identify sales opportunities actively.
  • Create frequent reviews and reports for clients to consider KPIs.
  • Participate on behalf of the company in industry-related exhibitions or conferences.
  • Overall management of client relationships, satisfaction, and supply chain. 

Requirements: 

  • 5-10 years of proven work experience in similar companies, with a strong client portfolio and active accounts, is required.
  • Bachelor’s or higher degree in any subjects
  • English is a must.
  • Mastery of Microsoft Office programs, including Excel and PowerPoint.
  • Understanding of project management, account operations, and best practices.
  • High achiever, self-driven, with excellent verbal, written, and visual communication skills, especially when presenting data to key decision-makers on the team.
  • Self-starter with the ability to prioritize and multi-task in a fast-paced environment.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Tengah
Kota Semarang
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Pengembangan karir dan peluang pertumbuhan.
  • Pendapatan yang stabil dan gaji rutin.
  • Lingkungan kerja yang mendukung dan kolaboratif.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Our careers are not an endeavour we undertake on our own.

As a leading Singapore recruitment agency with offices growing across Asia Pacific, we believe in being your partners rather than mere recruiters. At Talentvis, we see things from your perspective to join you to the right people and company. The truth is that creating a fulfilling career is no mean feat, so we support with regular insights and tailored advice to help you achieve your dreams.

With our expertise in recruiting for over ten industries, Talentvis bridges you to opportunities and networks beyond.

If you are a talented individual looking to grow professionally, come speak with us. We are present in over ten industries such as Banking & Finance, Logistics, Retail, Information Technology and offer permanent, contract and temporary positions in these verticals.

We are constantly growing as a company. If you are keen to challenge yourself and understand our commitment to develop our people, you may find out about life at Talentvis and our available openings at ww.talentvis.com

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Lokasi: International Financial Center, Sudirman
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Tengah