Lowongan Kerja Bali Posisi Director Personal Assistant di PT Bali Foods
- Loker diposting 6 bulan yang lalu
Kami merilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Director Personal Assistant di tempat usaha PT Bali Foods untuk daerah Bali serta sekitarnya.
Kemampuan yang usaha kami butuhkan ialah Asisten Pribadi, Asisten Eksekutif & Sekretarial (Administrasi & Dukungan Perkantoran) serta orang yang jujur dan disiplin.
Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.
Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman karyawan. Anda dapat menegosiasikan gaji yang sesuai dengan HRD.
Info Loker
Perusahaan | PT Bali Foods |
Posisi | Director Personal Assistant |
Tempat | Bali |
Jenis Pekerjaan | Full Time |
Spesialisasi Dibutuhkan | Asisten Pribadi, Asisten Eksekutif & Sekretarial (Administrasi & Dukungan Perkantoran) |
**Job Title: ๐ Personal Assistant to the Director**
**Company: NEW ๐ด PT Bali Foods**
**Company Overview:**
๐ง ๐ฅฎ๐งBali Foods, a new company that specializes in crafting high-quality, healthy desserts with the finest ingredients and sugar alternatives. We are committed to providing delicious, nutritious treats that align with our customers’ wellness goals.
**Job Description:**
๐ We are seeking a multifaceted Personal Assistant to support our Director, encompassing a broad range of responsibilities including secretarial, operational, and particularly government relations duties. This role is crucial for maintaining smooth operations within our production kitchen and ensuring compliance with regulatory requirements.
**Key Responsibilities:**
– **Secretarial/Administration ๐๏ธ**: Manage director’s schedule, handle correspondence, organize files, coordinate meetings, and prepare minutes.
– **Operational Support ๐ญ**: Assist in the company’s daily activities and long-term projects, ensuring efficient operations.
– **Purchasing and Procurement ๐**: Oversee purchasing of food supplies, negotiate prices for equipment, supplies, and stock necessary for the production kitchen.
– **Government Relations ๐๏ธ**: Handle interactions with various government agencies, including BPJS (social security), Tax Office, and BPOM (Food and Drug Monitoring Agency). Ensure compliance with legal and regulatory requirements, process documentation, and maintain good relations.
– **Compliance and Auditing ๐**: Ensure compliance with all financial regulations, authorities, Tax authority, Coordinate and lead regular audits, both internal and external.
– **Financial Supervision ๐**: Oversee and audit financial operations and reporting to the Director. Ensure financial practices are in line with statutory regulations and internal policies.
– **Personal Assistant Duties ๐ค**: Provide comprehensive support to the Director, including personal scheduling, travel arrangements, and handling ad-hoc tasks as required.
Foster a positive and supportive office atmosphere, adapting to the dynamic needs of the Director and creating a welcoming and relaxing environment. Adapt to flexible schedules and tasks, with availability for travel if needed.
**Qualifications:**
– Proven experience in a similar role, ideally within the food or health industry.
– Strong organizational and time-management skills.
– Excellent communication abilities with proficiency in English.
– Knowledge in accounting software and MS Office.
– Understanding of government liaison work and regulatory compliance.
– Demonstrated honesty, integrity, and a strong work ethic.
– Ability to adapt and take on varied responsibilities in a fast-paced environment.
Persyaratan minimum:
- Tersedia jam fleksibel
- Tidak diperlukan pengalaman kerja untuk posisi ini
- Pelamar harus memiliki KTP
- Tanggal mulai kerja: 15 July 2024
- Gaji yang diinginkan: Rp2,700,000 – Rp3,500,000 per bulan
Alamat Lengkap
Provinsi | Bali |
Alamat | PT Bali Dewata Melali, Jl. Goa Betel 5 No.10, Jimbaran, South Kuta, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia |
Map | Google Map |
Keuntungan Kerja
- Peluang untuk meningkatkan keterampilan dan pengalaman.
- Gaji dan manfaat yang kompetitif.
- Peluang untuk berkolaborasi dengan rekan kerja yang berbakat.
Lamar kerja
Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.
Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.
Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.
Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.
Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.
Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.
Intruksi Melamar Pekerjaan
- Buka link "Lamar Sekarang" di atas
- Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
- Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
- Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
- Selesai, silahkan tunggu.
Deskripsi Perusahaan
Info Perusahaan
- Industri: