Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Lead Office Service Assistant di PT Worley Parsons Indonesia

Gambar PT Worley Parsons Indonesia Posisi Lead Office Service Assistant
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Segera dibutuhkan!! lapangan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Lead Office Service Assistant di perusahaan PT Worley Parsons Indonesia untuk domisili Jakarta Raya dan sekitarnya.

Kemampuan yang kita inginkan adalah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang mampu bekerja dengan tekun.

Perusahaan ini tidak memiliki syarat yang spesifik terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan kami berikan cukup bersaing tergantung dari kemampuan pekerja. Rata-rata upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Tapi itu semua dapat berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT Worley Parsons Indonesia
Posisi Lead Office Service Assistant
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Company: Worley

:  IDN-Jakarta

:  Administrative Support

:  Full-time

Employment Type:  Employee

Job Level:  Experienced

:  Feb 21, 2023

:  Mar 23, 2023

Reporting Manager Title:  Project Manager

:  

51,000 people. 49 countries. Over 120 office locations. We’re not just engineers. We’re a global team of data scientists, consultants, construction workers and innovators all working to create a better tomorrow. Every day, we help customers in energy, chemicals and resources get one step closer to solving our planet’s toughest issues. Climate change. The energy transition. Digital transformation. And how we can deliver a more sustainable world.?

Whatever your ambition, there’s a path for you here. And there’s no barrier to your potential career success. For more information, visit **********

Key Responsibilities:

  • Providing support for project manager and project team on a variety of project and general admin tasks
  • Co-ordinating meetings, including logistics and catering, taking minutes
  • Formatting of various project documents: reports, manuals, procedures, specifications
  • Maintaining confidential database and filing system
  • Travel arrangements
  • Providing administrative support / assistance to other departments and disciplines

Skills and qualifications:

  • Bachelor Degree
  • 5-7 years of experience or an equivalent combination of training or education
  • Intermediate to advanced MS Office skills
  • Strong interpersonal and organizational skills
  • Excellent oral and written English skills
  • Strong attention to details and high degree of accuracy
  • Ability to meet strict deadlines
  • Ability to multi-task
  • Prior related experience in engineering or office associated with managing projects is an asset

What we offer you

Providing an agile culture and challenging work opportunities results in a positive work environment.  Our people enjoy competitive compensation packages and a fun, personal, collaborative and safe working environment.  We value equal employment opportunity and are committed to promoting fairness, equality and diversity.

Our policy is to conduct background checks for all candidates who accept an offer of employment with us.

If you have the passion and talent to keep up, it’s time to test the limits of what you can become.  Find your future with Worley.

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat Jl. K.H. Mas Mansyur No.12, RT.1/RW.4, Karet Tengsin, Jakarta, Kota Jakarta Pusat, Daerah Khusus Ibukota Jakarta 10220, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

At the end of April 2019, WorleyParsons combined with Jacobs’ Energy, Chemicals and Resources (ECR) division, to create Worley.

Together, we are a leading global provider of professional project and asset services in the energy, chemicals and resources sectors.

We have almost 60,00 amazing people in around 60 countries across the world covering the full lifecycle, from creating new assets to sustaining and enhancing operating assets for our customers.

Our exciting combination will create new opportunities for you to join us. The transition will take time, so in the short-term you may see references to our heritage companies in your application process.

Visit ww.worley.com to explore our success, expertise and global reach.

Info Perusahaan

  • Industri: Minyak/Gas/Petroleum
  • Ukuran Perusahaan: 201 - 500 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Bisnis (contoh: Kemeja), Medical and Life Insurance, 07.30 – 16.30 (Flexible Time)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta