Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Admin Operations Intern di PT. Rukita Bhinneka Indonesia

Gambar PT. Rukita Bhinneka Indonesia Posisi Admin Operations Intern
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Telah rilis lowongan pekerjaan dengan sistem magang untuk posisi Admin Operations Intern di tempat usaha PT. Rukita Bhinneka Indonesia untuk domisili Jakarta Raya atau sekitarnya.

Skill yang perusaahan inginkan ialah Seni/Media/Komunikasi & Hubungan Masyarakat serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki syarat yang khusus terhadap calon pelamar sehingga anda dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini berikan cukup lumayan tergantung dari pengalaman karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Walaupun begitu semua dapat berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT. Rukita Bhinneka Indonesia
Posisi Admin Operations Intern
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Magang
Spesialisasi Dibutuhkan Hubungan Masyarakat, Seni/Media/Komunikasi
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Job description & requirements

About Rukita 

Rukita is the nation’s leading community-driven proptech company, improving urban living across major cities and for hundreds of members. We perfect the modern hassle-free rental experience using our unique approach, designing and operating co-living experiences. Rukita’s design-driven and end-to-end property management services – powered by technology – allows us to meet the needs of today’s urban living. Focusing on community, convenience, and experience, we constantly push the boundaries of quality lives at an affordable price. The Rukita family is made out of a motley crew of real estate professionals, engineers, technologists, community builders, designers, marketers, happiness officers, and so much more. As a family, we work cohesively, collaboratively, value entrepreneurship, and do whatever it takes to deliver happiness in a living space.

About The Role

Admin Operations Intern will help Maintenance and Operations in day-to-day matters with details of job scope are:

  • Record and analyze daily performance of assigned departments
  • Verify and analyze work orders with Google Spreadsheet
  • Support day-to-day activity of assigned departments

Job Requirements

  • Final year students or Fresh graduates majoring in Business Administration, Management, or related field.
  • Understand Google Spreadsheet or Ms. Excel in intermediate level
  • Fast learner and has good sense of ownership
  • Has a good time management skill
  • Available to work from office (on-site)
  • Available to intern for 3 months

Skills

  • Management
  • Google Apps
  • Microsoft Excel

Culture

At Rukita, we are adaptable, collaborative, fast paced, progressive and passionate.

Benefits and perks of working with us include:

Compensation: Competitive salaries
Lifestyle: Flexible hours
Progression: Professional development
Welfare: Employee discounts, Health insurance

About the company
Rukita aims to revitalize the real estate industry with tech. Rukita wants to repurpose under-utilized real estate to create affordable quality living spaces for millennials.-

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Raya
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Rukita is the nation’s leading community-driven proptech company, improving urban living across major cities and for hundreds of members. We perfect the modern hassle-free rental experience using our unique approach, designing and operating co-living experiences.

Rukita’s design-driven and end-to-end property management services – powered by technology – allows us to meet the needs of today’s urban living. Focusing on community, convenience and experience, we constantly push the boundaries of quality lives at an affordable price.

The Rukita family is made out of a motley crew of real estate professionals, engineers, technologists, community builders, designers, marketers, happiness officers, and so much more. As a family, we work cohesively, collaboratively, value entrepreneurship, and do whatever it takes to deliver happiness in a living space.

Info Perusahaan

  • Industri: Properti/Real Estate
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Tunjangan Pendidikan, Asuransi kesehatan, Kasual (contoh: Kaos), Free Lunch
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta