Lowongan Kerja Bandung Posisi Human Resources And Admin di PT Sucafina Indonesia Coffee

Gambar PT Sucafina Indonesia Coffee Posisi Human Resources and Admin
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Butuh cepat. loker dengan sistem full time untuk posisi Human Resources and Admin di tempat usaha PT Sucafina Indonesia Coffee untuk kota/kab Bandung & Jawa Barat atau sekitarnya.

Kemampuan yang kami inginkan adalah Konsultasi & HR Umum (Sumber Daya Manusia & Perekrutan) serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

PT ini tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap pelamar sehingga kamu bisa mencoba melamar ke perusahaan ini dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari pengalaman karyawan. Minimal upah yang kami tawarkan adalah Rp 8.100.000 - Rp 11.000.000.

Info Loker

Perusahaan PT Sucafina Indonesia Coffee
Posisi Human Resources And Admin
Tempat Bandung
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Konsultasi & HR Umum (Sumber Daya Manusia & Perekrutan)
Gaji Min Rp. 8.075.000
Gaji Max Rp. 11.075.000

Summary of the role

We are looking for the ideal candidate who will assist HR Team in undertaking a wide range of HR tasks such as organizing internal training programs, recruiting and staff leave, and crafting HR policies.  The role will also perform administrative duties related to the operation of the company. 

Key Responsibilities and Accountabilities

  • In charge of hiring including searching talent, monitoring employee performance, performing executive level talent reviews and making recommendations on employee performance levels.
  • Organizing employees’ activities including teambuilding activities to promote long-lasting team spirit.
  • Promoting and developing a positive culture within the workplace, ensuring good communications are developed and maintained at all levels.
  • Payroll administration: 
  • Process all payroll transactions based on employee timesheets and employment contracts
  • Collect and update employee information to maintain payroll records
  • Compile summaries of earnings, taxes, deductions, leave entitlements, disability, and non-taxable wages
  • Resolve payroll discrepancies
  • Calculate payroll liabilities, such as payroll tax, workers’ compensation payments, etc
  • Prepare reports and perform other administrative duties.
  • Performing other HR administration tasks such as handling all onboarding activities, new hire orientation sessions and exit interviews, maintaining physical and digital personnel records, updating internal databases with new hire information, creating and distributing guidelines and company policies.
  • Acting as the key contact for due diligence of HR.
  • Manage the office operations: purchase of office supplies, coordinating with service providers, neighbors, maintaining licenses and compliance with local regulations.
  • Data entry for trading and finance related functions of the business. 
  • Other tasks as requested by management. 

Qualifications and Experience

  • Bachelor’s Degree in related fields.
  • At least 3 years’ experience in General HR role, preferably with an international company. 
  • Strong organization and analytical skills.
  • Excellent interpersonal skills.
  • Ability to manage and handle multiple tasks concurrently
  • Outstanding problem-solving skills.
  • Desire to work within a team with a result-driven approach.
  • Exceptional attention to detail.
  • Good English communication

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Bandung
Alamat PT Sucafina Indonesia Coffee, Sukawangi Kaler No.90, Jelegong, Kabupaten Bandung, Jawa Barat 40911, Indonesia
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Peluang untuk membangun pengalaman kerja.
  • Hubungan sosial dan jaringan profesional yang berkembang.
  • Akses ke sumber daya dan fasilitas perusahaan.

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Sucafina is a multinational coffee merchant, foundedin 1977 and based in Geneva, Switzerland, with a family tradition incommodities that stretches back to 1905.

We work with our clients and suppliers to build a supply chain that improves the lives of thegrowers and provides a steady flow of coffee to our partners.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat