Lowongan Kerja Jakarta Raya Posisi Recruitment Consultant – Japanese Speaker di RGF HR Agent Indonesia

Gambar RGF HR Agent Indonesia Posisi Recruitment Consultant (Client Relationship) - Japanese Speaker
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Segera dibutuhkan!! loker dengan sistem full time untuk posisi Recruitment Consultant (Client Relationship) - Japanese Speaker di tempat usaha RGF HR Agent Indonesia untuk daerah Jakarta Raya serta sekitarnya.

Kemampuan yang kita butuhkan adalah Penjualan / Pemasaran & Penjualan - Korporasi serta orang yang mampu mengemban pekerjaan dengan baik.

Untuk persyaratan yang PT kami butuhkan ialah minimal Sarjana (S1). Menurut dari ketentuan yang usaha kami berikan.

Upah yang kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Rata-rata upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan RGF HR Agent Indonesia
Posisi Recruitment Consultant - Japanese Speaker
Tempat Jakarta Raya
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Sarjana (S1)
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Penjualan - Korporasi, Penjualan / Pemasaran
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Work OutlineAs Recruitment Consultant (Client Relationship), this position will be responsible to maintain good relationship to client and support HR solution (recruiting) to clients in order to solve its organization issues. Job Description:

  • Keep strong relationships among all clients, not only with the HR PIC but with the Managerial level (President, GMs) to catch the latest business situation of them.
  • Acquire Job vacancies from clients by executing strategy sales and marketing activities, then write Job description which are shared with candidates and for internal.
  • Deeply understand the background of the client’s business and the reason they need to hire employees from external.
  • Consult and advise the client how to maximize the possibility to reach success in hiring, by providing the market tendency and information.
  • Share the full information with Career Advisor team and contribute with them to provide the suitable quantity of candidate CVs with required quality.
  • Not limited to only above, but also implement any kinds of enterprise sales/marketing activities to realize the purpose written in the top.
  • Other duties as assigned.

Job Requirement:

  • Good communication skill in Japanese and English
  • Strong negotiation and problem solving skill.
  • Who is a self-runner and have highly ambitious to achieve the target (Result-oriented mind).
  • Has the strong sense of client-oriented mind and thought.
  • Personality (Active, Ownership, Supportive, Flexible, Team player, Positive).
  • Open for Fresh Graduate.

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Barat
Kota Jakarta Raya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Attractive benefits (incentive, private medical insurance, etc.)
  • Clear career path and dynamic working environment
  • Strategic office location

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

RGF isstands for RECRUIT GLOBALFAMILY, a global brand of Japan’s largest recruiting and information service company, Recruit Holdings co., Ltd.

We created this brand of our commitment to take on a new challenge to leverage on Recruit Group’s more over 50 years of industry experience and business network in Japan, to provide new opportunities to our clients across the region.

RGF HR AGENT takes charge of RGF’s business entity in general recruitment services. We provide total human resource services to clients at every stage of staff placement, such as evaluation, remuneration, and staff training. At the same time, we assist job-seekers in various ways to find the right job according to their individual preferences and experiences. Besides our services to assist full time staff recruitment, we also offer a range of support services for RPO (Recruitment Process Outsourcing) and contract base/temporary recruitment needs.

Our Company’s status as the Japan #1 market share holder in human resource, temporary staffing, and job advertisement field makes it possible for us to provide high quality total human resource management services not only in Japan but across the region.

We just open our RGF HR AGENT Brand in Indonesia on 1st May, 2013 and will continue and expand the business for the future.

Please visit us for more job opportunities :

https://ww.rgf-hragent.asia/en/indonesia

—————————————————————————————————————————–

Kami menghimbau agar Anda berhati-hati saat melamarpekerjaan dengan selalu memastikan iklan lowongan tersebut sesuai dengan profil perusahaannya.

Waspadalah jika Anda menemukan hal-hal di bawah ini :

  • RGF HR Agent Indonesia tidak pernah memungut biaya apapun dalam proses rekrutmen
  • RGF HR Agent Indonesiatidak pernah bekerja sama dengan travel agent / biro perjalanan tertentu dalam prosesrekrutmen.
  • Apabila Anda diminta untuk membayar sejumlah uang dalam bentuk pembayaran tiket pesawat dan hotel atauakomodasi lainnya agar diabaikan.
  • Apabila ada Panggilan wawancara di lokasi yang tidak sesuai dengan iklan yang tertera pada iklan lowongan.
  • Jangan memberikan data pribadi atau data keuangan Anda kepada siapapun.

—————————————————————————————————————————–

Info Perusahaan

  • Industri: Manajemen/Konsulting HR
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 9 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Penglihatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Barat