Lowongan Kerja Tangerang Posisi Head Of Operation di PT Summarecon Agung, Tbk

Gambar PT Summarecon Agung, Tbk Posisi HEAD OF OPERATION ( KARAWANG )
  • Loker diposting 11 bulan yang lalu

Dibutuhkan!! lapangan pekerjaan dengan sistem untuk posisi HEAD OF OPERATION ( KARAWANG ) di perusahaan PT Summarecon Agung, Tbk untuk domisili Tangerang serta sekitarnya.

Skill yang PT kami inginkan adalah Penjualan / Pemasaran & Pemasaran/Pengembangan Bisnis serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang tersendiri terhadap calon pelamar sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan ini tawarkan cukup kompetitif menurut dari pengalaman pekerja. Minimum upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Summarecon Agung, Tbk
Posisi Head Of Operation
Tempat Tangerang
Tingkatan Kerja Tidak Terspesifikasi
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan
Spesialisasi Dibutuhkan Pemasaran/Pengembangan Bisnis, Penjualan / Pemasaran
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000
Requirements

• University degree in Business, Marketing, Hospitality or related field. 

• 10-12 years of work experience in shopping center management, property management and/or retail management. 

• Fluency in Bahasa and English and ability to work in a multi-cultural, bilingual environment. 

• Thorough understanding of international shopping center standards. 

• Knowledge of international and domestic fashion brands. 

• Customer-oriented approach with great attention to detail and strong sense of urgency for solving problems. 

• Strong organization and management skills. 

• Excellent communication skills and professional demeanor.

Job Descriptions

• Day-to-day management of Center operations and supervision of operations staff; preparation of standard operating procedures for each function.

• Conduct routine property inspections throughout the day to inspect cleanliness, public safety and security and to ensure that the Center delivers a global-standard shopping environment; document concerns and ensure that issues are resolved in a timely manner. 

• Develop and manage Center’s Emergency/Disaster Plan ensuring that all personnel are trained as appropriate for a crisis management response. 

• Procure all goods and services necessary for the Center within the annual Operating and Capital Expenditure budgets; manage all outsourced service providers (custodial, landscaping, security, etc.) and ensure that high standards are achieved. 

• Assist with preparation of annual Center Operating budgets and monthly reforecasts; maximize operating efficiencies and resulting cost savings. 

• Administer Center Rules and Regulations for Retail and F&B Tenants; facilitate effective onsite Tenant communication to share Center updates, collect feedback, and resolve pending issues. 

• Monitor Tenant compliance with signed Tenancy Agreements, with regard to product, pricing and other relevant clauses; if needed, coordinate with Leasing team to address any non-compliance issues. 

• Monitor Tenant sales performance; collaborate closely with Tenants to improve brand exposure, visual displays, and customer service, as needed, to maximize sales productivity. 

•Manage Customer Service activities and onsite amenities including the Information Center, VIP Lounge, Food Court, Children’s Playground, Shuttle Bus Lounge, Restrooms, etc. to ensure that the Center delivers premium Customer Services that meet global standards and exceed expectations. 

•Coordinate planning with Marketing team with regard to implementation of special Center events, installation of visual displays, execution of shopping promotions, and more.

Alamat Lengkap

Provinsi Banten
Kota Tangerang
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Kami menghimbau agar Anda berhati-hati saat melamar pekerjaan dengan selalu memastikan iklan lowongan tersebut sesuai dengan profil perusahaannya.

Waspadalah jika Anda menemukan hal-hal di bawah ini :

  • PT Summarecon Agung, Tbk tidak pernah memungut biaya apapun dalam proses rekrutmen.

  • PT Summarecon Agung, Tbk tidak pernah bekerja sama dengan travel agent / biro perjalanan tertentu dalam proses rekrutmen.

  • Apabila Anda diminta untuk membayar sejumlah uang dalam bentuk pembayaran tiket pesawat dan hotel atau akomodasi lainnya agar diabaikan.

  • Apabila ada Panggilan wawancara di lokasi yang tidak sesuai dengan iklan yang tertera pada iklan lowongan.

  • Jangan memberikan data pribadi atau data keuangan Anda kepada siapapun.

==

PT Summarecon Agung Tbk. (“Summarecon”) was founded in 1975 by Mr. Soetjipto Nagaria and his associates to undertake real estate construction and development. Starting with a 10-hectare of marsh land in the then back-waters of Jakarta, the founders managed to transform this location of Kelapa Gading into one of the most affluent residential and commercial areas in Jakarta. And over the years Summarecon has built a reputation as one of the leading property players in Indonesia, especially in the development of townships.

Summarecon develops townships which integrates residential developments with commercial developments that are supported with a wide and complete range of amenities for the residents of the townships. Over the past three decades, we have developed our expertise across the whole real estate value chain; encompassing development, architecture, engineering, project and construction management, urban planning, infrastructure, sustainable design technologies, town and neighbourhood management, and property management, into the development of our townships.

With an unparalleled combination of knowledge, execution skills, dedicated personnel and commitment to customers and suppliers alike, Summarecon is known for its dependability, expertise and ability to execute and deliver property development projects around the greater Jakarta area.

Summarecon’s business units are now grouped into three distinct activities :

  • Property Development

  • Property Investment and Management

  • Leisure, Hospitality and others

Vision

  • To be the “Crown Jewel” of property developers in Indonesia that continuously delivers optimal economic value to its customers, employees, shareholders and other stakeholders, as well as fulfilling its social and environmental responsibilities.

Mission

  • Focus on maximizing the benefits of an integrated development model, including townships development, by utilizing competitive advantages in each sector: residential, shopping centers and other commercials.

  • Developing high-value products for the consumers, encourage entrepreneurship, implementing the principles of good corporate governance and continuous improvement.

  • Developing high quality Human Resources, responsible, prosperous, according to the companys values and culture.

Summarecons Values

  • Integrity

  • Team Work

  • Improvement

  • Service Excellence

  • Commitment

  • Fast, Efficient & Effective

  • Family Values & Balanced Life

Info Perusahaan

  • Industri: Properti/Real Estate
  • Ukuran Perusahaan: 2001 - 5000 pekerja
  • Waktu Proses Lamaran: 28 hari
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Olahraga (contoh: pusat kebugaran), Parkir, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja), Training
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Banten