Lowongan Kerja Jawa Timur Posisi Hrd & Ga di PT KASIR PINTAR INTERNASIONAL

Gambar PT KASIR PINTAR INTERNASIONAL Posisi HRD & GA
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Telah dibuka lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi HRD & GA di tempat usaha PT KASIR PINTAR INTERNASIONAL untuk daerah Jawa Timur serta sekitarnya.

Pengalaman yang usaha kami inginkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Sumber Daya Manusia / HR serta orang yang jujur dan disiplin.

Perusahaan kami tidak memiliki kualifikasi yang spesifik terhadap pelamar pekerjaan sehingga kamu dapat mencoba melamar ke perusahaan kami dengan memberikan CV atau portofolio anda.

Upah yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari kemampuan karyawan. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 5.000.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT KASIR PINTAR INTERNASIONAL
Posisi Hrd & Ga
Tempat Jawa Timur
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi Tidak terspesifikasi
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Sumber Daya Manusia / HR, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 5.000.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Main Responsibility

  • Recruiting, interviewing, and onboarding new employees
  • Developing and implementing effective training and development programs
  • Creating performance management systems
  • Identifying and addressing employee performance issues
  • Building and maintaining strong employee relationships
  • Promoting employee engagement and satisfaction
  • Developing and implementing effective HR policies and procedures
  • Ensuring compliance with employment and labor laws
  • Analyzing and monitoring organizational performance metrics
  • Arranging logistics and preparing administrative arrangements for APHR workshops and other activities, including maintaining records of all logistics-related documents (invoices, receipts, other related documents) to be submitted to the Finance Officer;
  • Maintaining the office by ensuring office working systems are all operating properly (printers, scanner, photocopier, internet connection, telephone, etc.) and dealing with issues as they arise in a timely manner
  • Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, and cleaning and housekeeping services and procurement and inventory control of office stationery and pantry supplies
  • Maintaining and updating organizational databases and contact lists and keeping records of office assets (workstation labels, desktops/laptops labels)
  • Interfacing with internal employees regarding general affairs and administrative support functions; and Updating and implementing all necessary policies and improving policies and procedures related to logistics, as needed

General Qualifications

  • Education and Background : Bachelor’s degree in Human Resource Management (HRM), Psychology, Business Administration, or related fields. Previous work experience in HRD & GA is an added value.
  • Knowledge of HRD & GA: Understanding basic principles of human resource management, including recruitment, selection, training, development, and performance management. Understanding aspects of labor law and related regulations.
  • Strong analytical and communication skills.

Benefit

  • Hybird System
  • BPJS Allowance
  • Insurance with Dental cover

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Alamat Kasir Pintar, Jl. Dr. Ir. H. Soekarno No.19 Kel, Medokan Semampir, Kec. Sukolilo, Surabaya, Jawa Timur 60119
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Hybird System
  • BPJS Allowance
  • Insurance with Dental cover

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Kasir Pintar is an SaaS startup focused in empowering small to medium enterprises (SMEs) by providing a mobile-based Point of sales designed to replace a desktop-based cashier system for greater mobility. Since 2016, more than 30.00 merchants trust Kasir Pintar as their POS. As our users grow larger, we need passionate talents to deliver the best product. ww.kasirpintar.co.id

Info Perusahaan

  • Industri: Konsultasi (IT, Ilmu Pengetahuan, Teknis & Teknikal)
  • Ukuran Perusahaan: 1- 50 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Pinjaman, Waktu regular, Senin - Jumat, Kasual (contoh: Kaos)
  • Lokasi: Jl. Raya Danau Tondano F4 E23 Ruko D, Sawojajar
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur