Lowongan Kerja Jakarta Selatan Posisi Sales Admin & Ga Executive di PT iZeno Teknologi Indonesia

Gambar PT iZeno Teknologi Indonesia Posisi Sales Admin & GA Executive
  • Loker diposting 2 tahun yang lalu

Butuh cepat!! lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Sales Admin & GA Executive di perusahaan PT iZeno Teknologi Indonesia untuk kota/kab Jakarta Selatan dan sekitarnya.

Pengalaman yang perusaahan butuhkan ialah Sumber Daya Manusia/Personalia & Staf / Administrasi umum serta orang yang jujur, amanah, disiplin, dan bertanggung jawab.

Untuk syarat yang kami inginkan adalah min Sertifikat Professional, D3 (Diploma) & D4 (Diploma). Sesuai dari ketetapan yang perusahaan kami berikan.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup lumayan tergantung dari skill karyawan. Minimal upah yang kami berikan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000. Namun itu semua bisa berubah menurut dari keputusan HRD.

Info Loker

Perusahaan PT iZeno Teknologi Indonesia
Posisi Sales Admin & Ga Executive
Tempat Jakarta Selatan
Tingkatan Kerja Supervisor/Koordinator
Kualifikasi D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sertifikat Professional
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Staf / Administrasi umum, Sumber Daya Manusia/Personalia
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Sales Admin

  • Support all administration related to Sales activities, administer and prepare the tender documentation
  • Maintain the report documentation and proposals
  • Administer the proposals, sales contracts, etc
  • Responsible for dealing with invoices and monitoring the payment from the Customer
  • Maintain database of customers, partners and contacts. Ensure that all the business contacts are updated on a regular basis into the database accordingly.

General Affairs

  • Manage office facility and assets including routine and non-routine office purchase
  • Maintain all office legal and permit document, deal and liaise with related external party.
  • Work closely with vendor (including building management) and Finance to ensure the invoice and all supporting document is completed, and payment done in timely manner.
  • Assist with general HR tasks such as Employee Engagement program implementation and general administration.
  • Make arrangement of incoming and outcoming documents
  • Supervise and coordinate Office Assistant/Messenger.

Job Requirements:

  • Min Diploma degree in any major
  • Having 1-2 years of experience in the same capacity
  • Good English communication oral and written
  • Good Negotiation Skills
  • Strong organizational, communication, and team management skills
  • Meticulous, efficient, responsible, and resourceful, with the ability to multi-task and operate under tight deadlines
  • Ability to work well with all levels of management and staff, as well as outside stakeholders and vendors

Alamat Lengkap

Provinsi DKI Jakarta
Kota Jakarta Selatan
Alamat -
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Hybrid working arrangement
  • Health Insurance

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

iZeno was founded in 2003 to provide enterprises with custom-built technology solutions they need to keep their business running seamlessly. With a team of 70+ in-house innovators, we have delivered over 500 Enterprise Solutions, implemented and optimized to enable smarter insights.

Our team draws on industry experiences in accomplishing a portfolio of mission-critical applications, integrating Cloud, CRM, Data Analytics, and other leading technologies with our clients’ existing IT frameworks.

With leading presence in the region, headquartered in Singapore and operation in Malaysia, Indonesia, Thailand and Philippines, no project is too complex for us, and our team is always ready for a new challenge.

Info Perusahaan

Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: DKI Jakarta