Lowongan Kerja Surabaya Posisi Account Manager di PT Panah Perdana Logisindo

Gambar PT Panah Perdana Logisindo Posisi Account Manager
  • Loker diposting 1 tahun yang lalu

Telah rilis lowongan pekerjaan dengan sistem full time untuk posisi Account Manager di kantor PT Panah Perdana Logisindo untuk domisili Surabaya dan sekitarnya.

Skill yang kita inginkan adalah Penjualan / Pemasaran & Penjualan - Korporasi serta orang yang jujur dan disiplin.

Untuk persyaratan minimal pendidikan/sertifikasi yang PT kami butuhkan adalah min Sertifikat Professional, D3 (Diploma), D4 (Diploma), & Sarjana (S1). Yang merupakan ketentuan yang usaha kami berikan.

Gaji yang perusahaan kami tawarkan cukup kompetitif tergantung dari skill karyawan. Minimum upah yang kami tawarkan adalah Rp 1.800.000 - Rp 5.500.000.

Info Loker

Perusahaan PT Panah Perdana Logisindo
Posisi Account Manager
Tempat Surabaya
Tingkatan Kerja Pegawai (non-manajemen & non-supervisor)
Kualifikasi D3 (Diploma), D4 (Diploma), Sarjana (S1), Sertifikat Professional
Jenis Pekerjaan Full Time
Spesialisasi Dibutuhkan Penjualan - Korporasi, Penjualan / Pemasaran
Gaji Min Rp. 1.800.000
Gaji Max Rp. 5.500.000

Purpose of the Role/Role Overview

The purpose of this role is to Responsible for development of sales activities related to the assigned focus/ target market towards the achievement of maximum profitability and growth in line with company vision and values. Including elaboration of plans and strategies to expand the customer base in the respective target market area. 

General Duties/Key Responsibilities: 

  • Accountable in achieving Sales targets according to company guidelines 
  • Create and manage own Sales pipelines cycle list  
  • Qualifying prospect and filter it down based on a. hartrodt target or focus 
  • Doing Sales cycle process persistently; calling, visiting, following up, closing, and repeat 
  • Timely activity report through CRM system  
  • Reviewing and developing Sales strategies 
  • Giving target rate advice and customer feedback to Pricing team and management 
  • Compiling and analyzing sales figures of your respective focus/ target market 
  • Monitoring assigned market performance 
  • Keeping up to date with products and competitors 
  • Represent company at trade association meetings to promote products/ services 
  • Create good relationship and developing the business with the customers 
  • Keeping confidential of company data base and customer’s data as per employee book guidance.

QUALIFICATIONS 

  •  Minimum Diploma / Bachelor Degree in business, marketing, transport or related field. 
  • Excellent communication skills in English, written and verbal, for effective client interactions and presentations. 
  • Proficiency in using CRM systems, Microsoft Office, and other relevant software for client communication and data management. 
  • Flexibility to adapt to changing market conditions, client needs, and to remain resilient in challenging situations. 
  • Speaking multiple languages besides English 
  • Driving License – A 

Alamat Lengkap

Provinsi Jawa Timur
Kota Surabaya
Map Google Map

Keuntungan Kerja

  • Mendapat pengalaman kerja
  • Bonus jika lembur
  • Diajari terlebih dahulu

Lamar kerja

Perlu diingat informasi yang tertera bisa saja berubah sewaktu-waktu.

Melamar pekerjaan tidak dipungut biaya, anda harus berhati-hati saat melamar pekerjaan.

Pastikan anda mengisi form lamaran yang dituju terlebih dahulu dan menunggu HRD perusahaan menghubungi untuk interview.

Disclaimer: pastikan anda membaca deskripsi dan intruksi dari lokercepat.id agar tidak mengalami kejadian yang tidak mengenakkan saat melamar pekerjaan. Karena kami adalah situs berbagi lowongan pekerjaan dengan sumber dari internet, koran, dan TV.

Tips dari admin. Gunakan bahasa yang sopan dan promosikan diri semenarik mungkin agar HRD/Staff terkait tertarik dengan anda.

Semoga sukses mendapat pekerjaan yang diinginkan.

Intruksi Melamar Pekerjaan

  1. Buka link "Lamar Sekarang" di atas
  2. Jika belum punya akunnya, silahkan daftar terlebih dahulu, buat profile/unggah resume sesuai dengan data diri anda
  3. Jika sudah mendaftar kalian bisa langsung login
  4. Promosikan diri anda lewat form lamaran kerja yang tertara
  5. Selesai, silahkan tunggu.

Bagikan Loker ini

Deskripsi Perusahaan

Always the best solution for our customers

“Transport is our business” – this motto encapsulates the well-deserved reputation of a. hartrodt for its range of services in all areas of transport and logistics. As a company which operates worldwide, we offer you a tailor-made solution for every transport task – a perfect answer to all your requirements.

Our worldwide network, covering more than 80 countries and our team of 1,860 dedicated and proficient employees, ensure the right solution for you, encompassing the factors of speed, quality, reliability and cost-effectiveness within a single common denominator. You can always rely on a. hartrodt when it comes to transport and logistics.

Info Perusahaan

  • Industri: Transportasi/Logistik
  • Ukuran Perusahaan: 51 - 200 pekerja
  • Tunjangan dan Lain-lain: Asuransi kesehatan, Waktu regular, Senin - Jumat, Bisnis (contoh: Kemeja)
  • Lokasi: Surabaya
Loker ini cocok untuk anda yang tinggal di provinsi: Jawa Timur